dzisiaj: 29-03-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Profesjonalnie i taniej

Polska może stać się telemarketingowym "zagłębiem" Europy. Duże firmy CC, decydując się na założenie oddziału w Polsce mogą liczyć na znaczne obniżenie kosztów

Różnorodność celów jedno CC

Działalność CC dobrze już zakorzeniona na poziomie usług B2B, ewoluować bedzie zdaniem Jana Załeckiego, prezesa PCM - w kierunku usług obejmujących rynek B2C, czyli skutecznego  profesjonalnego kontaktu z klientem indytidualnym

Promocja nowych produktów

W porównaniu z rokiem poprzednim, liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc

Rynek e-reklamy

lnteractive Advertising Buerau stowarzyszenie zrzeszające portale internetowe, sieci, agencje reklamowe, domy mediowe opublikowało raport odtyczący kondycji polskiego rynku reklamy elektronicznej (Super Nowości- rzeszowskie, 2005.02.22 Rośnie liczba internautów.)

Telefonia VoIP na razie bez uregulowań

Europejscy regulatorzy rynku telekomunikacyjnego zrzeszeni w organizacji ERG (European Regulator Group) zadecydowali, że na obecnym poziomie rozwoju telefonii internetowej VoIP nie ma potrzeby poddawania jej jakimkolwiek unijnym regulacjom

Integracja, pomoc, komunikacja

Nowym trendem, który pojawił się na rynku usług call center jest co-management. W wyniku współdziałania przedsiębiorstwa oraz firmy zewnętrznej powstaje organizacja, która łączy dobre cechy rozwiązania call center "Inhouse" oraz call center outsourcingowego

Telefonia IP wkracza w obszar CC

Telefonia IP wkracza w obszar call i contact center zmieniając ich oblicze. Powszechnie akcentuje się przede wszystkim fakt, iż technologia VoIP, pozwala poczynić znaczne oszczędności

Łapa obniża stawkę za sms-y

Marka Heyah (PTC) będzie najprawdopodobniej - po raz kolejny - przyczyną wojny cenowej. Polska Telefonia Cyfrowa wprowadziła nową ofertę. Od 7 lutego wszyscy użytkownicy Heyah mogą wysyłać SMS-y w sieci za jedyne 3 grosze.

Przyszłość GSM

14 lutego w Cannes rozpoczął się 3 GSM Congress. Operatorzy debatować bedą nad przyszłością i drogami rozwoju telefonii komrókowej

Rozdano Zlote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu

W stolicy - podczas Wielkiej Gali BCC - po raz kolejny rozdano Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu

Warto wiedzieć - abonenckie prawa i obowiązki

Rzeczpospolita zaprosiła ekspertów z UOKiK. Helena Prusińska i Łukasz Wroński odpowiedzieli na pytania związane z prawami abonentów. Prawo telekomunikacyjne nakłada określone obowiązki na operatorów zarówno sieci stacjonarnych, jak i komórkowych. Zawierając umowę z którymś z operatorów, warto wiedzieć jakie mamy powinności i jakie przywileje

Od 1 marca wraca 22% VAT-u na Internet

Za trzy tygodnie obowiązwyać zacznie 22% stawka vat na internet. Reakcje rynku są różne. Jedni obniżają ceny netto, aby złagodzić efekt podwyżek inni wręcz przeciwnie

Komisja ukróciła nadużycia

Operatorzy sieci komórkowych w Niemczech muszą obniżyć ceny roamingu. Komisja Europejska zarzuciła koncernom
T-Mobile oraz Vodafone, że łamią unijne prawo antymonopolowe, stosując zawyżone stawki za tę usługę

System zarządzania kryzysowego dla służb publicznych i ratowniczych

Spółka Tetra System Polska (TSP) i MSWiA uzgodniły zakres projektu budowy systemu Tetra. Chodzi o system zarządzania kryzysowego dla służb publicznych i ratowniczych

Dobre notowania

Według CR Media zarówno w Polsce (gdzie wartość rynku reklamy internetowej powiększyła się w 2004 r. do 75 mln zł) jak i na świecie, dynamika wzrostu e-marketingu była zaskakująco wysoka

Operatorzy blokują

Są pierwsze dane na temat lokowania skradzionych telefonów. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym zobowiązani są do blokowania numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych

MSSF pozwoli precyzyjniej oceniać

Wprowadzenie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) obowiązkowych dla spółek publicznych działających w krajach Unii Europejskiej, będzie dużym krokiem naprzód

Polski rynek call center - perspektywy

Puls Biznesu opublikował raport dotyczący kondycji rynku call center w Polsce. Jego wartość szacuje się na 20 mln euro

Niezbędny zapas wiedzy

Precyzyjnie zorganizowane i sprwanie działające call center obok realizacji całego spektrum działań promocyjno-sprzedażowych, generuje całą gamę istotnych informacji, pozwalających trafnie rozpoznawać potrzeby klientów

Dobrodziejstwa UMTS

W połowie lutego Urząd rozpisze przetarg na częstotliwości GSM 1800 i UMTS

Odliczania ciąg dalszy

Od początku 2005 roku można korzystać z ulgi podatkowej na Internet i odliczyć nawet 760 zł od dochodu. Małżeństwo może odliczyć wspólnie podwojoną kwotę

Marketing baz danych

Dobrze skonstruowana, kompletna i spełniająca określone zapotrzebowaniem kryteria baza danych, stanowi coraz częściej podstawę wszelkich akcji marketingowych firmy
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: