Profesjonalnie i taniej
Polska może stać się telemarketingowym "zagłębiem" Europy. Duże firmy CC, decydując się na założenie oddziału w Polsce mogą liczyć na znaczne obniżenie kosztów
Różnorodność celów jedno CC
Działalność CC dobrze już zakorzeniona na poziomie usług B2B, ewoluować bedzie zdaniem Jana Załeckiego, prezesa PCM - w kierunku usług obejmujących rynek B2C, czyli skutecznego profesjonalnego kontaktu z klientem indytidualnym
Promocja nowych produktów
W porównaniu z rokiem poprzednim, liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc
Rynek e-reklamy
lnteractive Advertising Buerau stowarzyszenie zrzeszające portale internetowe, sieci, agencje reklamowe, domy mediowe opublikowało raport odtyczący kondycji polskiego rynku reklamy elektronicznej (Super Nowości- rzeszowskie, 2005.02.22 Rośnie liczba internautów.)
Telefonia VoIP na razie bez uregulowań
Europejscy regulatorzy rynku telekomunikacyjnego zrzeszeni w organizacji ERG (European Regulator Group) zadecydowali, że na obecnym poziomie rozwoju telefonii internetowej VoIP nie ma potrzeby poddawania jej jakimkolwiek unijnym regulacjom
Integracja, pomoc, komunikacja
Nowym trendem, który pojawił się na rynku usług call center jest co-management. W wyniku współdziałania przedsiębiorstwa oraz firmy zewnętrznej powstaje organizacja, która łączy dobre cechy rozwiązania call center "Inhouse" oraz call center outsourcingowego
Telefonia IP wkracza w obszar CC
Telefonia IP wkracza w obszar call i contact center zmieniając ich oblicze. Powszechnie akcentuje się przede wszystkim fakt, iż technologia VoIP, pozwala poczynić znaczne oszczędności
Łapa obniża stawkę za sms-y
Marka Heyah (PTC) będzie najprawdopodobniej - po raz kolejny - przyczyną wojny cenowej. Polska Telefonia Cyfrowa wprowadziła nową ofertę. Od 7 lutego wszyscy użytkownicy Heyah mogą wysyłać SMS-y w sieci za jedyne 3 grosze.
Przyszłość GSM
14 lutego w Cannes rozpoczął się 3 GSM Congress. Operatorzy debatować bedą nad przyszłością i drogami rozwoju telefonii komrókowej
Rozdano Zlote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu
W stolicy - podczas Wielkiej Gali BCC - po raz kolejny rozdano Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu
Warto wiedzieć - abonenckie prawa i obowiązki
Rzeczpospolita zaprosiła ekspertów z UOKiK. Helena Prusińska i Łukasz Wroński odpowiedzieli na pytania związane z prawami abonentów. Prawo telekomunikacyjne nakłada określone obowiązki na operatorów zarówno sieci stacjonarnych, jak i komórkowych. Zawierając umowę z którymś z operatorów, warto wiedzieć jakie mamy powinności i jakie przywileje
Od 1 marca wraca 22% VAT-u na Internet
Za trzy tygodnie obowiązwyać zacznie 22% stawka vat na internet. Reakcje rynku są różne. Jedni obniżają ceny netto, aby złagodzić efekt podwyżek inni wręcz przeciwnie
Komisja ukróciła nadużycia
Operatorzy sieci komórkowych w Niemczech muszą obniżyć ceny roamingu. Komisja Europejska zarzuciła koncernom T-Mobile oraz Vodafone, że łamią unijne prawo antymonopolowe, stosując zawyżone stawki za tę usługę
System zarządzania kryzysowego dla służb publicznych i ratowniczych
Spółka Tetra System Polska (TSP) i MSWiA uzgodniły zakres projektu budowy systemu Tetra. Chodzi o system zarządzania kryzysowego dla służb publicznych i ratowniczych
Dobre notowania
Według CR Media zarówno w Polsce (gdzie wartość rynku reklamy internetowej powiększyła się w 2004 r. do 75 mln zł) jak i na świecie, dynamika wzrostu e-marketingu była zaskakująco wysoka
Operatorzy blokują
Są pierwsze dane na temat lokowania skradzionych telefonów. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym zobowiązani są do blokowania numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych
MSSF pozwoli precyzyjniej oceniać
Wprowadzenie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) obowiązkowych dla spółek publicznych działających w krajach Unii Europejskiej, będzie dużym krokiem naprzód
Polski rynek call center - perspektywy
Puls Biznesu opublikował raport dotyczący kondycji rynku call center w Polsce. Jego wartość szacuje się na 20 mln euro
Niezbędny zapas wiedzy
Precyzyjnie zorganizowane i sprwanie działające call center obok realizacji całego spektrum działań promocyjno-sprzedażowych, generuje całą gamę istotnych informacji, pozwalających trafnie rozpoznawać potrzeby klientów
Dobrodziejstwa UMTS
W połowie lutego Urząd rozpisze przetarg na częstotliwości GSM 1800 i UMTS
Odliczania ciąg dalszy
Od początku 2005 roku można korzystać z ulgi podatkowej na Internet i odliczyć nawet 760 zł od dochodu. Małżeństwo może odliczyć wspólnie podwojoną kwotę
Marketing baz danych
Dobrze skonstruowana, kompletna i spełniająca określone zapotrzebowaniem kryteria baza danych, stanowi coraz częściej podstawę wszelkich akcji marketingowych firmy
|
Posiadamy certyfikat:
|