Archiwum |
Strategia marketingowa FTZmiana strategi marketingowej w grupie FT obejmie sobą profil usług dla biznesu i nowe technologie czyli usługi związane z dostępem do sieci. Pożegnamy się także z Ideą. Wszystko firmować będzie marka OrangeKontrowersyjna oferta TPTP skonstruowała dla swoich abonentów nową ofertę, którą od razu zaskarżył do URTiP szwecki operator Tele2Sam możesz zbadać rynekZanim zaczniesz, oceń swoje szansę Za badanie rynku profesjonalne firmy każą słono sobie płacić - minimum kilka tysięcy złotych. Przedsiębiorcę nie zawsze na to stać. Podpowiadamy, gdzie można szukać informacji o rynku na własną rękę Medium powszechneInternet wszedł w Polsce w fazę rozwoju, w której śmiało można powiedzieć, że dostęp do niego stał się powszechny. Według ostatnich badań statystycznych liczbę polskich użytkowników Internetu można oszacować na ok. 10 mln, co stanowi ok. 1/4 społeczeństwaSystem łączności dla ratownictwaNikt nie ma już wątpliwości, że bezprzewodowa sieć, która połączy wszystkie służby ratownctwa i porządku publicznego w kraju powstać musiNa "cyfrę" jeszcze poczekamyZgodnie z założeniami strategii rządowej najpóźniej do 2014 r. programy telewizyjne nadawane w technice cyfrowej mają wyprzeć obecną telewizję analogowąSieć w służbie obywatelomNa stronie www.petycje.pl można umieścić dowolny postulat kierowany do władz czy instytucji i zebrać pod nim podpisyInwestycje w sektorze ITPrognozy zarówno rodzimych, jak i zagranicznych firm analitycznych przewidują, że rynek informatyczny w Polsce powiększał się będzie do co najmniej 2006 r. o ok. 12 - 15 proc. rocznieProfesjonalnie i konkurencyjnieZagraniczne koncerny coraz częściej przenoszą swoje telefoniczne centra obsługi klientów do PolskiPowszechna mobilizacjaWe wrześniu 2004 roku weszły w życie nowe przepisy ustawy o telekomunikacji. Nałożyły one między innymi na przedsiębiorców obowiązek świadczenia usług na rzecz obronności i bezpieczeństwa kraju TP traciRzeczpospolita oszacowała wartość rynku usług telekomunikacyjnych. W 2004 roku wzrósł on o niemal osiem procent i wyniósł ponad 34 miliardy złotychOnetSkype w natarciuOnet zawarł umowę ze Skype Technologies na uruchomienie komunikatora OnetSkype. W najbliższych dniach portal oficjalnie poinformuje o umowie i zajmie się dystrybucją komunikatoraEkspercki ranking marek PBPuls Biznesu ogłosił własny ekspercki ranking marek: "Sukces w marketingu - Najlepsze marki w III Rzeczypospolitej". Przyjęto kilka kryteriów składowych ocenyBędziemy płacić komórkąPlus prowadzi pierwsze testy aplikacji Easy Pay wykorzystującej telefony komórkowe do realizowania tranzakcji tzw. system płatności mobilnychRecykling według procedurSejmowa Komisja Środowiska skierowała właśnie do drugiego czytania ustawę o recyklingu. Jej projekt wywodzi się z prawa Unii Europejskiej, a konkretnie z dyrektywy 2002/96/WE o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zwanej popularnie dyrektywą WEEE (ang. Waste Electrieal and Electronic Equipment)Wielcy, których znamyRzeczpospolita opublikowała najpopularniejszych polskich marek na rynku. Wraz z gazetą ranking przygotowuje firma doradcza Ernst & Young. Łączna wartość 180 najcenniejszych marek przekracza 26 mld złNajpopularniejsze markiW tegorocznym rankingu 100 najsilniejszych marek zwycięzsą został portal internetowy www.onet.plNiesolidni w potrzaskuZgoda dłużnika na przekazanie jego danych firmie windykacyjnej nie będzie już potrzebna. Taki wyrok został wydany przez siedmioosobowy skład NSA. Wyrok jest ostatecznyUOKiK na straży154 decyzje stwierdzające naruszanie zbiorowych interesów konsumentów, 82 pozwy wniesione do sądu w sprawie niedozwolonych postanowień umownych, 354 postępowania wszczęte w sprawie praktyk ograniczających konkurencję to tylko niektóre z najważniejszych działań podjętych w ubiegłym roku przez Urząd Ochrony Konkurencji i KonsumentówBłękitna sprawniejszaTP wprowadziła automatyczną obsługę klientów przez "Błękitną linię". Wybierając numer 9393 można bez rozmowy z doradcą sprawdzić wysokość swojego ostatniego rachunku, uzyskać informacje o usługach i aktualnych promocjach, uzyskać wykaz ostatnich połączeńOperatorzy alternatywni chcą przejąć pełną obsługę abonentówAlternatywni operatorzy chcą przejmować od TP S.A. pełną obsługę jej abonentów. Dyrektor generalny Tele2 Piotr Nesterowicz na debacie zorganizowanej przez "Warsaw Business Journal" przedłożył wniosek dotyczący liberalizacji rynku połączeń lokalnych |
Panel KlientaOferty usług
|