Strategia marketingowa FT
Francuski operator docenił silne więzi, jakie łączą markę Telekomunikacji Polskiej z jej klientami i tę markę zamierza na razie utrzymywać bez zmian. O swych planach grupa France Telecom poinformowała w strategii rozwoju na najbliższe trzy lata przedstawionej wczoraj w Paryżu inwestorom i analitykom. Francuski operator, który ostatnio analizował możliwość objęcia globalną marką Orange wszystkich usług, zdecydował się ostatecznie na ograniczony zakres tych zmian. W ciągu najbliższych 18 miesięcy Orange stanie się wspólną, międzynarodową marką grupy France Telecom w usługach skierowanych do biznesu, będzie też wykorzystany dla wsparcia usług związanych z nowymi techonologiami, m.in. w szerokopasmowym Internecie i telefonii komórkowej. W Polsce - oprócz już zapowiedzianej zmiany marki sieci Idea na Orange - zmiana nazwy dotyczyć będzie również Neostrady.
oprac: S. Kowalska żródło: Rzeczpospolita, 2005.06.30 "Nowoczesność w kolorze Orange." Anita Błaszczak
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|