dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Strategia marketingowa FT


Francuski operator docenił silne więzi, jakie łączą markę Telekomunikacji Polskiej z jej klientami i tę markę zamierza na razie utrzymywać bez zmian. O swych planach grupa France Telecom poinformowała w strategii rozwoju na najbliższe trzy lata przedstawionej wczoraj w Paryżu inwestorom i analitykom. Francuski operator, który ostatnio analizował możliwość objęcia globalną marką Orange wszystkich usług, zdecydował się ostatecznie na ograniczony zakres tych zmian. W ciągu najbliższych 18 miesięcy Orange stanie się wspólną, międzynarodową marką grupy France Telecom w usługach skierowanych do biznesu, będzie też wykorzystany dla wsparcia usług związanych z nowymi techonologiami, m.in. w szerokopasmowym Internecie i telefonii komórkowej. W Polsce - oprócz już zapowiedzianej zmiany marki sieci Idea na Orange - zmiana nazwy dotyczyć będzie również Neostrady.

oprac: S. Kowalska żródło: Rzeczpospolita, 2005.06.30
"Nowoczesność w kolorze Orange." Anita Błaszczak

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: