Archiwum |
Fundusz zafundował infolinięNiepełnosprawni. Ważne Informacje na telefon. Z początkiem sierpnia br. PFRON uruchamia bezpłatny numer telefonu 0-800-53-33-35 Telefonia internetowaLiczba użytkowników posiadających szerokopasmowy dostęp do internetu powinna przekroczyć w 2006 roku w Polsce 2,5 mln. Wskaźnik ten jest wciąż najniższy w porównaniu z innymi krajami UE Infolinia dla podatnikówResort finansów uruchomił specjalną linię telefoniczną, dzięki której podatnicy mogą zasięgnąć informacji lub wyjaśnić wątpliwości związane z odprowadzaniem podatków Komunikator wsparciem dla biznesuKomunikatory zaczęły funkcjonować 10 lat temu. Początkowo wykorzystywane były głównie przez użytkowników prywatnych. W tej chwili są bardzo przydatnym narzędziem biznesowym Popularność komunikatorów rośnieJuż ponad 10 mln użytkowników w Polsce korzysta z komunikatorów internetowych do rozmów tekstowych i głosowych Akcje Gadu-GaduJuż niedługo akcje Gadu-Gadu będzie mnożna kupić na giełdzie. W swojej branży komunikator GG jest liderem. Według najnowszych badań Megapanel PBI w czerwcu miał 5,6 mln użytkowników Komórkowa wersja OperyOpera Mini, przeglądarka stron WWW norweskiej spółki Opera Software, po pół roku od debiutu zdobyła pięć milionów użytkowników. Za jej pomocą na ekranach komórek obejrzano już miliard stron internetowych 15-lecie sieciMamy sieciową rocznicę. Równo 15 lat temu po raz pierwszy Polska zaczęła korzystać z dobrodziejstw internetu Znikome zainteresowanie migracjąZainteresowanie zmianą operatora wraz z zachowaniem dotychczasowego numeru telefonicznego nie przyniosło rewolucji na rynku AMW planuje zakupy on-lineAgencja Mienia Wojskowego odpowiedzialna za zakupy dla rsortu obrony i sił zbrojnych ogłosiła rzetarg na obsługę licytacji elektronicznych Inwestujemy w reklamęZ raportu domu mediowego Starlink wynika, że branża reklamowa przeżywa hossę. W pierwszej połowie roku firmy wydały na reklamę aż 2,7 mld zł. Zasadniczymi sektorami napedzającymi rynek są wciąż firmy działające w branży finansowej i żywności Polska liderem w outsourcingu
Coraz więcej zachodnich firm, zamiast przenosić część działalności do Indii, wybiera Polskę. Okazuje się, że przy podejmowaniu decyzji lokalizacji centrum obsługowego prócz żelaznego argumentu związanego z obniżaniem kosztów pracy, zasadniczą rolę pełni kwestia wiedzy merytorycznej konsultantów i doskonałej znajomości języków Medycyna na odległośćTelemedycyna to wykorzystanie technologii teleinformatycznych, czyli internetu i telefonii komórkowej, do szybkiej diagnozy, zaplanowania oraz przeprowadzenia leczenia pacjentów |
Panel KlientaOferty usług
|