Archiwum |
Marketing baz danychDobrze skonstruowana, kompletna i spełniająca określone zapotrzebowaniem kryteria baza danych, stanowi coraz częściej podstawę wszelkich akcji marketingowych firmy"Dziecięce" witrynyUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka przeprowadził weryfikację witryn dla dzieci i młodzieży.Nieuczciwe klauzuleUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedstawił główne punkty strategii na działań na najbliższe dwa lata. Cel to wyeliminowanie zakazanych klauzul umownychSporu ciąg dalszyNa biurkach Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji leżą akta związane z kontrowersyjną kampanią reklamową na jaką zdecydowła się Era GSM promując markę HeyahInwestuj w kioskiKioski to nowa forma reklamy ale nie tylko...Możemy je spotkać w centrach obsługi klientów, bankach ale również poza firmą. Mocne postanowienie poprawyZgodnie z dyrektywami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Telekomunikacja Polska usprawniła działanie "Błękitnej linii".Można taniejCoraz więcej firm myśli o uruchamianiu swoich oddziałów Call center w SzepietowieSzeptel organizuje call center w Szepietowie. W pierwszej fazie zatrudnienie znajdzie tu ok. 100 osób.Komórka znajdzie Ci pracęAplikacja JOBOT to rodzaj platformy komunikacyjnej dla poszukujących pracy.Dwunastu gniewnychDwanaście niezależnych operatorów i dwa portale zjednocznych w tzw: Koalicji Niezależnych Dostawców Usług Internetowych próbuje przełamać monopol TP.Jak dotrzeć do Klienta?Telefon jest w Polsce narzędziem wykorzystywanym w kontaktach biznesowych dużo częściej niż np. poczta elektroniczna czy faks. A to pokazuje jednoznacznie, że centra kontaktowe to kanał komunikacji z klientem, w który warto i powinno się inwestować Monitoring przetargówZ Piotrem Sikorą, prezesem TELEFONICZNEJ AGENCJI INFORMACYJNEJ rozmawia Dorota Malecka Czy są jeszcze na polskim rynku firmy, które nie mają świadomości wartości wiedzy płynącej z monitoringu przetargów? 913 totalna informacjaOd paru dni wykręcając numer 913 otrzymasz również informacje o numerach użytkowników sieci Idea. Ewolucja w usługach Call CenterJak podaje Datamonitor liczba call center rośnie z roku na rok o ok 25%. W systemy tego typu najintensywniej inwestują firmy telekomunikacyjne i sektor usług finansowych. SMS-y to już prawie przeszłośćBadania przeprowadzone przez firmę IDC wykazały że rynek obu usług - SMS-ów i MMS-ów - przekroczył pułap 45 milionów użytkowników. Badania obięły kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Licencja na telefonię UMTS i GSMPTC ERA GSM operator sieci komórkowych Era i Heyah ma się doskonale. |
Panel KlientaOferty usług
|