Zwiększono liczbę konsultantów o 20%, co wydatnie usprawniło jej funkcjonowanie zwłaszcza w godzinach szczytu. Wprowadzono również możliwo¶ć składania reklamacji przez Internet. Na stronach www.tp.pl/dom/kontakt/obsluga_klienta/zgloszenie/ znajdziemy gotowy formularz zgłoszeniowy usługi reklamacyjnej. Klienci mog± również rozmawiać z dyrektorami firmy dyżuruj±cymi w wyznaczone dni. Operator przeprowadził również szeroko zakrojon± kampanię informacyjn±: w jaki sposób klienci mog± kontaktować się z TP. Odpowiednie ulotki wysłano do abonentów z fakturami. Dostępne s± również w Telepunktach i punktach sprzedaży Idei.
oprac: S. Kowalska Ľródło: Gazeta Pomorska, 2004.07.19 "Sprawniej na ł±czach" Małgorzata W±sowicz
WyraĽ swoj± opinię
Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.