I trzeba poprawiać
To, że kwestia migracji, którą zapewnia nam zapis w prawie telekomunikacyjnym pozostaje wciąż możliwością teoretyczną z powodu braku technicznego przygotowania operatorów - to jedna kwestia
Sieć dla Ministerstwa Sprawiedliwości
Walka o intratny kontrakt na budowę sieci dla Ministerstwa Sprawiedliwości trwa
Uważaj na swój telefon
W ustawie telekomunikacyjnej znajdziemy zapisy dotyczące zobowiązań operatorów dotyczących świadczeń związanych z bezpieczeństwem państwa
Z migracją musimy poczekać
Obowiązujący od września przepis pozwalający na migrację do innej sieci z zachowaniem swojego numeru został zawieszony - na wniosek uslugodawców - przez prezesa URTiP do końca grudnia 2004 r
Przeciw pladze kradzieży
Od stycznia będzie można blokować nie tylko karty SIM, ale także skradzione aparaty, blokując ich numer IMEI
913 znowu niedomaga
Od grudnia biuro numerów TP 118-913 udziela informacji tyko o swoich abonentach
Pożegnamy Ideę
France Telecom nie zamierza w najbliższym czasie odkupować udziałów w Centertelu i przejmować nad nim pełnej kontroli
Telefony dla niepełnosprawnych
Budowanie specjalnych ofert dla osób niepełnosprawnych to w pakiecie promocyjnym operatorów już standard
Internetowy bałagan
Sejm, dostosowując polskie przepisy do norm unijnych, uchwalił podwyższenie podatku VAT do 22 proc. na internet, przy jednoczesnej możliwości odliczenia 760 zł za korzystanie z sieci
Ekspansja wirtualnych
Zarówno w Europie jak i w Stanach rośnie liczba wirtualnych opreatorów. Znane utożsamiane przez klientów marki anektują do swoich ofert usługi telekomunikacyjne
Zmiana cennika usług nie narusza dóbr klientów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do sądu pozew przeciwko praktykom zmian wysokości opłat w Umowie o świadczenie usług linii cyfrowych ISDN TP przez TP SA
Drżyjcie dłużnicy
Naczelny Sąd Administracyjny uwzględnił kasację spółki PoIkomtel SA. Polkomlel kwestionował decyzję generalnego inspektora ochrony danych osobowych, nakazującą usunięcie danych osobowych dłużnika przekazanych firmie windykacyjnej Presco
Będą zatrudniać
Z wywiadu jaki udzielił Rezeczpospolitej prezes firmy rekrutacyjnej ASTROMAN Roman Wojtala wynika, że dynamicznie rozwijająca się branża teleinformatyczna będzie zwiększać zatrudnienie. Mlodzi mają szanse na pracę
Noś komórkę zamiast biletu
Bilety autobusowe czy tramwajowe można kupić smsem miedzy innymi w Poznaniu, Słupsku czy Olsztynie
Darmowy billing
14 września br Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał orzeczenie w sprawie billingów telefonicznych C-411/02 (Komisja przeciwko Austrii)
Internet odliczysz tylko z fakturą
Od nowego roku każdy, będzie można odliczyć od ochodu kwotę do 760 zł za korzystanie z usług internetowych
Interaktywny pakiet UPC
UPC największy w Polsce operator telewizji kablowej planuje - w pierwszym półroczu 2005 - uruchomienie pakietu usług głosowych
Nie masz siedziby...nie szkodzi
Jeśli jesteś przedstawicielem wolnego zawodu lub zarejestrowałeś niewielką firmę, która nie ma siedziby za stosunkowo niewielkie pieniądze możesz skorzystać z usług zdalnego biura
Szanse na tańszy roaming
Na wniosek Europejskiej Grupy Regulatorów Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty ma dokonać analizy rynku usług roamingowych w kraju
Preselekcja to Twój wybór
W ostatnich dniach padł ostatni bastion monopolu TP SA - rozmowy lokalne
Warto wiedzieć - gdybyś musiał reklamować
18 listopada br. weszło w życie rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. dotyczące postępowania reklamacyjnego usług telekomuniakcyjnych. Zgodnie z procedurami jeśli operator nie odpowie na nasze zażalenie w ciągu 30 dni reklamacja zostaje automatycznie uznana
Z CC skuteczniej
Call Center to sposób na oszczędność i skuteczne wsparcie operacji biznesowych przedsiębiorstwa
18 kolejnych kanałów do wzięcia
Operatorzy, którzy wygrali pierwszą rozgrywkę o częstotliwości 3,6-3,8 MHz czekają na zakończenie formalności przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP)
Telefoniczna strategia działania
Dzięki dobrze i sprawnie działajacemu call center możemy oszczędzić sporo czasu cennego. Świadomość ta jest już zdaje się powszechna wsród klientów. Telefonicznie, nie bezpośrednio coraz częściej załatwiamy sprawy bieżące
|
Posiadamy certyfikat:
|