dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Telefoniczna strategia działania


Infolinia to doskonałe źródło informacji, sposób na zapłacenie rachunków, zarządzanie własnym rachunkiem bankowym etc. Ilość spraw, które można skutecznie załatwić nie wychodząc z domu rośnie. Dlatego ogromnie ważną sprawą jest właściwa organizacja i profesjonalna obsługa. Jeśli w ogóle można myśleć o przypadkowości związanej z selekcją i zatrudnianiem pracowników to na pewno nie na tej płaszczyźnie.
- Przypadkowość osób pracujących w call center to karygodna pomyłka profesjonalny telemarketer musi  oprócz dobrej dykcji posiadać takie cechy jak odporność na skrajne emocje, otwartośc, komunikatywność - mówi Paweł Nadulski dyrektor lubelskiej firmy "Profi-Tel"
Na bazie własnych cech osobowościowych kandydatów do obsługi call center poprzez wielogodzinny terning dobudowuje się dodatkowe cechy takie jak umiejetności panowania nad emocjami wlasnymi i emocjami zdenerwowanego klienta, trafiania do właściwej osoby w gąszczu często niekompetentnych pracowników, prowadzenie rozmów według zadanego konspektu, którego
w zależności od założeń może być pozysiwanie klienta lub też uzyskanie od niego potrzebnych informacji itd. Tu dotykamy kolejnego ważnego aspektu łączącego się ze skutecznoczną ogranizacją akcji sprzedażowych etc. Wspomaganie poczynań działu sprzedaży przynosi doskonałe rezultaty, zarówno we wstępnej fazie związanej z poszukiwaniem optymalnej grupy klienckiej, jak i w trakcie jej trwania. Klent, który dzwoniąc uzyska kompetentne informacje związane z określonym interesującym go produtkem, który otrzyma pełen ich zakres - poczawszy od cen, warunków zakupu, czy zasad obowiązującej promocji, aż do sposobu ewentualnych napraw pogwarancyjnych, który wreszcie zostanie skierowany do punktu, w ktorym otrzyma dokładnie to czego szukał zadzwoni do nas znowu.

oprac: S. Kowalska źródło: Kurier Lubelski. Kurier Praca i Nauka, 16.11.2004 "Sprzedaj, albo zgiń" Małgorzata Prus

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: