Akcje Gadu-Gadu
Następny w rankingu światowy Skype (który w Polsce działa w partnerstwie marketingowym z portalem Onet.pl) miał ich 2,8 mln, trzeci komunikator Tlen (należący do portalu O2.pl) - niespełna milion. - We wrześniu planujemy złożenie prospektu emisyjnego do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd - powiedział nam Rafał Abratański, wiceprezes Internetowego Domu Maklerskiego, organizatora oferty publicznej akcji. - Przedsięwzięcie pod tytułem Gadu-Gadu to olbrzymi sukces. Wystarczy spojrzeć na liczbę użytkownikowi ich strukturę wiekową, bardzo niską, oraz to, jak szybko ta usługa się rozpowszechniła. Wielu moich znajomych korzysta z usług tej firmy. To najtańszy sposób komunikowania się - mówi "Gazecie" Adam Ruciński, doradca inwestycyjny z kancelarii Ruciński i Wspólnicy. - Firma nie musi udowadniać, że potrafi wprowadzić na rynek rewolucyjny produkt czy usługę - dodaje. Gadu-Gadu osiągnęło w zeszłym roku stosunkowo niewiele, bo 8,2 mln zł przychodów, z czego jednak wypracowało aż 3,2 mln zł zysku netto. Warszawska spółka czerpie przychody przede wszystkim z reklamy internetowej. W ubiegłym roku wydatki na reklamę online wyniosły w Polsce 140 mln zł (o 60 proc. więcej niż rok wcześniej). Prognozy na ten rok mówią już o 210 mln zł.
oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2006.08.23 "Z garażu na giełdę, czyli historia Gadu-Gadu." Zbigniew Domaszewicz, Andrzej Stec
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|