dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Inwestujemy w reklamę


Jak podaje Starlink, realne wydatki firm, uwględniające upusty w cennikach, były w nim wyższe aż o 17,2 proc. niż rok wcześniej. To efekt tego, że promocję nasiliły w drugim kwartale firmy z sektora kultura-rozrywka-nauka, do którego zaliczane są media.  Intensywnie promowanych było też wiele kinowych filmów. Cały sektor zwiększył więc wydatki o 69,5 mln zł, czyli o 25,5 proc.
Wspomniana branża finansów i usług marketingowych zwiększyła swoje wydatki o 75,8 mln zł, czyli o 49,9 proc. - na co wpłynęła eksplozja wydatków reklamowych banków i funduszy. Trzecim sektorem, który napędził rynek reklamy, była żywność - tu do wzrostu przyczyniły się przede wszystkim wydatki producentów napojów i czekolad. Firmy z tej branży wydały 68,2 mln zł więcej, co dało wzrost 13,5 proc.
- W sumie te sektory zwiększyły swoje inwestycje reklamowe o 214 mln zł, co stanowi aż 65,2 proc. wzrostu rynku reklamowego w pierwszym półroczu - mówi Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów w Starlinku.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2006.08.02
"Większe wydatki mediów, banków i producentów żywności." Michał Fura

 

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: