dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Profesjonalnie i konkurencyjnie


Znacznie obniżając dzięki temu zarówno koszty jego tworzenia jak i utrzymywania. Lokalizowane często w miastach posiadających ośrodki akademickie, gwarantują - dzięki możliwości zatrudnienia młodych elastycznych i władających językami pracowników - prócz redukcji kosztów, doskonałą jakość usług, które mogą być na rynki światowe.
Wiele zagranicznych firm, właśnie takich, które swoich usług i produktów nie oferują Polakom, właśnie w Polsce umieszcza swoje call centers, które obsługują np. niemieckich klientów. Polscy konsultanci są tańsi, a koszty telekomunikacyjne można obniżyć w ramach negocjacji.
Szacuje się, że do końca 2006 roku 15% światowej populacji będzie korzystać z internetu, a 25% z telefonów komórkowych. Niemal każda z usług związanych z tymi technologiami wymaga stałej opieki nad klientem. Musi on mieć możliwość kontaktu z przedstawicielem firmy. Niegdyś był to kontakt osobisty, później telefoniczny, a dziś firmy starają się zapewnić łączność na wszelkie możliwe sposoby, ograniczając jednak maksymalnie te realizowane "twarzą w twarz" na rzecz usług realizowanych dzięki contact center. Pozostając w stałej łączności z Klientami łączność tę realizują na wiele sposobów w zależności od sytuacji: od telefonu, przez internet i pocztę elektroniczną, aż po sms-y. Contact center ma możliwość udzielania klientowi wszelkich potrzebnych informacji: od wiadomości o dostępnych produktach czy usługach, po sprawy związane z finansami i rozliczeniami z klientem.

oprac: S. Kowalska źródło: Parkiet - Gazeta Giełdy, 2005.06.24
"Call centers pozwalają obniżyć koszty. Obsługa na odległość." WAL

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: