dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Medium powszechne


Internet daje szansę taniej i skutecznej reklamy. Już za kilkaset złotych można osiągnąc skuteczny rezultat marketingowy. Przygotowując odpowiednią kampanię e-marketingową precyzując odpowiednio grupę docelową  w bardzo krótkim czasie możemy uzyskać możemy uzyskać nowe zamówienia, znacząco powiększyć naszą bazę klientów czy trafić do osób potencjalnie zainteresowanych naszą usługą w przyszłości. Trudnym do przecenienia atutem Internetu jest także możliwość zautomatyzowania obsługi kontaktów z klientami i partnerami handlowymi. Ma to znaczenie przede wszystkim dla małych i średnich firm. Tu sposoby docierania i efektywnej współpracy z klientem jakie oferuje sieć są wręcz nieograniczone. Właśnie tam każdy "etat" czy realny nakład finansowy stanowi liczący się procent w kosztach firmy, każda wykonywana automatycznie praca redukująca koszt jest niezwykle istotna i pozwala szybciej efektywniej i taniej osiągać zamierzone cele.

oprac: S. Kowalska źródło: Teleinfo, 2005.06.27
"Internetowe obowiązki." Piotr Ogonowski

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: