dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Niezbędny zapas wiedzy


Wykorzystanie możliwości CC pozwala na zindywidualizowane traktowanie dzwoniących, z jednej strony, z drugiej zaś, ze względu na łatwość i szybkość kontaktu z dostawcą towarów i usług powoduje że klient łatwiej i częściej dokonuje zakupów. Call center dzięki dostarczanym informacjom pozwala na dynamiczne zarządzanie pakietami usług i promocji. Zapewnia niemalże natychmiastową możliwość wychwytywania i realizacji potrzeb nabywców.
Maciej Wielkopolan prezes CTM Teleperformance Polska zwraca uwagę również na aspekt finansowy outsourcingu CC: obsługa tranzakcji w CC jest kilkakrotnie tańsza niż taka taka sama budowana w oddziale firmy. CC odciąża firmę od potrzeby inwestowania we własną infrastrukturę.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.02.02
" Poznanie Klientów jest łatwiejsze. " Marcin Złoch 

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: