dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Promocja nowych produktów


W tym roku tendencja ta jeszcze zwiększy swoją dynamikę
- wynika z raportu na temat kampanii promujących nowe produkty przygotowanego przez DEMO Effective Launching. Jednakże za ilościowym wzrostem tego typu kampanii nie idzie wzrost wydatków reklamowych. W ubiegłym roku wydano 1 935 223 993 zł. Rok wcześniej wydatki wyniosły 1 930 478 611 zł. Wzrost wyniósł tylko
1 proc. Zdaniem analityków DEMO przyczyną jest większe zróżnicowanie przez reklamodawców swoich budżetów medialnych
na rzecz mediów nietelewizyjnych.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2005.02.22
"Reklama. Nowe produkty w kampaniach telewizyjnych. Ilość większa niż wydatki." Robert Olesiński

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: