Promocja nowych produktów
W tym roku tendencja ta jeszcze zwiększy swoją dynamikę - wynika z raportu na temat kampanii promujących nowe produkty przygotowanego przez DEMO Effective Launching. Jednakże za ilościowym wzrostem tego typu kampanii nie idzie wzrost wydatków reklamowych. W ubiegłym roku wydano 1 935 223 993 zł. Rok wcześniej wydatki wyniosły 1 930 478 611 zł. Wzrost wyniósł tylko 1 proc. Zdaniem analityków DEMO przyczyną jest większe zróżnicowanie przez reklamodawców swoich budżetów medialnych na rzecz mediów nietelewizyjnych.
oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2005.02.22 "Reklama. Nowe produkty w kampaniach telewizyjnych. Ilość większa niż wydatki." Robert Olesiński
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|