dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Telefonia IP wkracza w obszar CC


Infrastrukturę sieciową wykorzystuje się zarównmo do przesyłu danych jak i głosu.
- Technologia IP  pozwala na rezygnację z infrastruktury telekomunikacyjnej, której funkcje przejmuje sieć informatyczna - potwierdza Robert Górnik, dyrektor generalny firmy Webtel, dostawcy infrastruktury CC. Dzięki call center opartemu na technologii IP Dzięki temu wszystkie połączenia wenątrz firmowe i międzyoddzialowe mogą być realizowane bezpłatnie (nie licząc oczywiście kosztów związanych z utrzymaniem łącza).
- Agenci mają telefony pracujące w standardzie IP, czyli podłączane do gniazdka komputerowego. Zamiast ze zwykłym telefonem konsultanci pracują na zastępujących je na ekranie komputera aplikacjach, a ich słuchawki są wpięte w kartę dźwiękową komputera
- wylicza Maciej Parvi, pracujący w Avaya Poland, dostawcy składników CC.
W call center wykorzystującym IP działają trzy podstawowe grupy oprogramowania. Na serwerach pełniących rolę centralki działa aplikacja typu ACD - kolejkująca połączenia przychodzące do konsultantów telecentrum - o funkcjach znanych z tradycyjnych systemów telemarketingowych. Druga część to automatyczny system IVR, z którego korzystają dzwoniący klienci bez angażowania obsługi CC. Może być wykorzystywana np. w przypadku dokonywania zmian na rachunkach bankowych, infoliniach o charakterze informacyjnym - promocje, oferty produktowe. Trzecim rodzajem aplikacji jest software dla agentów, prowadzący ich na ekranie komputera poprzez proces obsługi dzwoniących osób.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.02.16
" IP przynosi zmiany w centrach telemarketingowych. " Marcin Złoch

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: