dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Dobre notowania


Zwłaszcza w porównaniu ze wzrostem całego rynku reklamy, który zwiększył się tylko o kilka procent. Według nowych, obejmujących cały 2004 rok danych - w USA wydatki na reklamę w Internecie były, w ocenie eMarketer, wyższe o 28,8 proc. i wyniosły 9,4 miliarda dolarów. W Europie, według Nielsen/NeiRatings wydatki reklamowe on-line wyniosły ok. 2,8 mld USD (wzrost o ok. 30 proc.). W ocenie Jupiter Research - liczba europejskich reklamodawców zwiększyła się o 11 proc. Szacuje się, że w krajach UE w u biegłym roku przeprowadzono w Internecie ok. 37 tys. kampanii reklamowych.
 - Rosnące wykorzystanie łącz szybkiego, szerokopasmowego Internetu, doskonalsze techniki wyszukiwania informacji w sieci, możliwość bardziej precyzyjnego docierania do grup docelowych to, zdaniem Tomasza Suchety, odpowiadającego za strategię w największej na polskim rynku agencji interaktywnej HYPERmedia, czynniki wpływające na rozwój e-marketingu.

oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, 2005.02.08
" Nowe technologie Rynek marketingu i reklamy w Internecie.
E-marketing ma się dobrze. " Zbigniew Zwierzchowski

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: