|
Dobre notowania
Zwłaszcza w porównaniu ze wzrostem całego rynku reklamy, który zwiększył się tylko o kilka procent. Według nowych, obejmujących cały 2004 rok danych - w USA wydatki na reklamę w Internecie były, w ocenie eMarketer, wyższe o 28,8 proc. i wyniosły 9,4 miliarda dolarów. W Europie, według Nielsen/NeiRatings wydatki reklamowe on-line wyniosły ok. 2,8 mld USD (wzrost o ok. 30 proc.). W ocenie Jupiter Research - liczba europejskich reklamodawców zwiększyła się o 11 proc. Szacuje się, że w krajach UE w u biegłym roku przeprowadzono w Internecie ok. 37 tys. kampanii reklamowych. - Rosnące wykorzystanie łącz szybkiego, szerokopasmowego Internetu, doskonalsze techniki wyszukiwania informacji w sieci, możliwość bardziej precyzyjnego docierania do grup docelowych to, zdaniem Tomasza Suchety, odpowiadającego za strategię w największej na polskim rynku agencji interaktywnej HYPERmedia, czynniki wpływające na rozwój e-marketingu.
oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, 2005.02.08 " Nowe technologie Rynek marketingu i reklamy w Internecie. E-marketing ma się dobrze. " Zbigniew Zwierzchowski
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|