Jedz zdrowo dzięki kampanii „Wiem, co wybieram”
Kampania to odpowiedź producentów żywności na apel WHO o ograniczenie kilku składników pokarmowych, takich jak tłuszcze nasycone czy kwasy tłuszczowe trans.
Dzięki programowi konsument ma potrafić łatwiej wybrać produkt żywnościowy, w którym zawartość tych składników jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. W programie mogą wziąć udział wszyscy producenci żywności, których wyroby spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logotypu programu na opakowaniu. Program jest częścią globalnego programu „Choices”, wprowadzonego na świecie w 2006 r. Zainteresowani programem mogą także skorzystać ze strony Wiemcowybieram.pl. Można tam znaleźć najważniejsze informacje dotyczące projektu. Kampanię wspierają: Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Gazeta.pl, Clear Channel. Ten ostatni udostępni w sierpniu 400 nośników citylight, na których znajdzie sie logo programu. (F)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.mediarun.pl, 2008.07.31, Rusza kampania ‘Wiem, co wyboeram’”, K. Wodzyńska
|
Posiadamy certyfikat:
|