Więcej „The Wall Street Journal” w „Dzienniku”
Wydawca „Dziennika” Axel Springer Polska chce zwiększyć liczbę dodatków i raportów tematycznych dodawanych do „The Wall Street Journal Polska”, czyli ekonomicznych stron „Dziennika”. Jest to efekt wzrotu wpływów z reklam gazety, które generowane są głównie przez „WSJP” i przez jego dodatki.
„Z badań jakościowych, jakie są regularnie przeprowadzane, wynika jasno, że największą siłą "WSJ Polska" są jego raporty i specjalistyczne dodatki tematyczne. Cieszą się one znacznie większym powodzeniem, niż materiały poświęcone tematyce leasingu, factoringu, kredytów i funduszy inwestycyjnych” – uważa Marcin Piasecki, redaktor naczelny „Wall Street Journal Polska”. Z tego też powodu dodatki i raporty będą ukazywały się co najmniej raz w tygodniu. „Nie rezygnując z tematów stricte finansowych, podejmiemy się w nich również analizy innych obszarów gospodarki. Jeszcze w 2008 ukażą się raporty na temat branży IT, telekomunikacji i Internetu, rynku budowlanego” – mówi dyrektor zarządzający „Dziennika”, Dominik Tzimas. Dodaje, że każda publikacja będzie wcześniej zapowiadana w innych mediach ASP i w internecie. Aby projekt mógł być płynnie realizowany, redakcja powiększy się o 10 nowych osób. (F)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.wirtualnemedia.pl, 2008.07.30, „Dziennik stawia na dodatki i raporty Wall Street Journal Polska”, Dziennik, Wall Street Journal Polska
|
Posiadamy certyfikat:
|