dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Natrętne reklamy irytują internautów


73 procent użytkowników internetu zrezygnowało z odwiedzin ulubionej witryny z uwagi na niepożądane treści reklamowe.


Badanie na zlecenie HowTo.tv przeprowadziła firma Opinion Matters. Wynika z niego, że w przypadku respondentów w wieku od 25 do 34 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 84 procent, a zatem jednocześnie o ponad 20 procent więcej niż rok wcześniej. 59 procent badanych przestało odwiedzać stronę internetową z uwagi na niepożądane lub niewłaściwe reklamy. Najbardziej denerwujące reklamy według internautów to te, które promują hazard, finanse, samochody, kosmetyki. Najbardziej irytujące reklamy to te pop-up, czyli zakrywające treści strony, reklamy z głośnymi dźwiękami lub reklamy, które trudno zamknąć. (S)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.wirtualnemedia.pl, 2008.07.25, „Internauci nie lubią natrętnych reklam”, Brand Republic

 

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: