Natrętne reklamy irytują internautów
73 procent użytkowników internetu zrezygnowało z odwiedzin ulubionej witryny z uwagi na niepożądane treści reklamowe.
Badanie na zlecenie HowTo.tv przeprowadziła firma Opinion Matters. Wynika z niego, że w przypadku respondentów w wieku od 25 do 34 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 84 procent, a zatem jednocześnie o ponad 20 procent więcej niż rok wcześniej. 59 procent badanych przestało odwiedzać stronę internetową z uwagi na niepożądane lub niewłaściwe reklamy. Najbardziej denerwujące reklamy według internautów to te, które promują hazard, finanse, samochody, kosmetyki. Najbardziej irytujące reklamy to te pop-up, czyli zakrywające treści strony, reklamy z głośnymi dźwiękami lub reklamy, które trudno zamknąć. (S)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.wirtualnemedia.pl, 2008.07.25, „Internauci nie lubią natrętnych reklam”, Brand Republic
|
Posiadamy certyfikat:
|