dzisiaj: 05-04-2025,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Darmowe gadanie za oglądanie


Być może za jakiś czas będziemy wieść długie, darmowe rozmowy ze swoich komórek. Jest jednak pewien warunek. Będziemy musieli także za ich pomocą oglądać reklamy.

Mobilna reklama kusi sieci komórkowe. Operatorzy testują nowe sposoby na zdobywanie rynku i Klientów. Jest o co walczyć bo rynek reklamowy w kraju to ok. kilka miliardów  złotych rocznie. Na razie to wizja odległa ale rozważana. Specjaliści szukają nowych sposobów na zdobywanie rynku. I ten jest jednym z nich. Potrzebę dyktuje sam rynek i zniżka przychodów w zakresie podstawowych usług. Pomysł nie jest nowy. W Wielkiej Brytanii, gdzie od zeszłego roku działa wirtualny operator Blyk nie pobiera opłat za usługi, bo sponsorują je reklamodawcy. Blyk ma póki co problemy ze zdobywaniem klientów i sprawę traktuje testowo.

Marek Wcisło z Polskiej Telefonii Cyfrowej komentuje:

- Na razie słyszy się tylko o wielu testowych akcjach reklamowych, często bez żadnych wydatków po stronie reklamodawców. W komórkowych serwisach Ery reklamowały się m.in. Toyota, Philips, Polsat, Warner Bros.
Zdaniem Marka Wcisły kluczowe jest stworzenie grupy odbiorców reklamy.

oprac: S. Kowalska źródło: Życie Warszawy, 2008.04.07 "Reklama w komórce, rozmowa za darmo." Łukasz Dec

Wyraź swoją opinię

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: