Telekomunikacja Polska wkrótce zmieni nazwę i logo
Już wkrótce Telekomunikacja Polska uzyska prawa do sprzedawania swoich produktów i usług pod marką Orange. Obie firmy podpisały umowę w tej sprawie.
„Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach” – uzasadnia ostatnie posunięcie prezes TP SA Maciej Witucki. Opłata licencyjna za użycie marki Orange wynosić będzie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży pod nową marką produktów i usług. Umowa zawarta została na 10 lat z możliwością przedłużenia. TP chce przeprowadzić procedurę rebrandingu w ciągu najbliższego roku. Po stronie Orange jest wsparcie tego przedsięwzięcia pod kątem marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów i obsługi klienta.
Markę Orange wprowadzono po raz pierwszy w 1994 roku na rynku brytyjskim. Na polski rynek weszła trzy lata temu. Obecnie obsługuje ponad 100 milionów klientów na całym świecie. (F)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.wirtualnemedia.pl, 2008.07.24, „Rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange”
|
Posiadamy certyfikat:
|