Archiwum |
Mobilking wchodzi na pocztę, a rozpoznawalność marki rośnie
Firma do końca roku chce mieć 200 tys. klientów. Z badań wynika, że wśród mężczyzn pomiędzy 20 a 30 rokiem życia, świadomość marki wynosi 41 proc. Duży wpływ na taki stan rzeczy miały reklamówki telewizyjne z roznegliżowanymi kobietami, które nie do końca radzą sobie z męskimi czynnościami. „Z naszych badań wynika, że 28 proc. facetów, którzy mogliby być naszymi potencjalnymi klientami, w ogóle nie ma jeszcze telefonu. To powoduje, że szukamy klientów zarówno wśród użytkowników innych sieci, jak i wśród tych, którzy wciąż nie wybrali swojego operatora” – z optymizmem dodaje szef Mobilkinga. (F) Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.mediarun.pl, 2008.07.24, „40 proc. facetów zna Mobilkinga”, Gazeta Wyborcza
|
Panel KlientaOferty usług
|