dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Mobilking wchodzi na pocztę, a rozpoznawalność marki rośnie


Wirtualny operator posiada obecnie ponad 32 tys. punktów sprzedaży. Startery można kupić m.in. w Żabce, kioskach Kolportera i marketach Auchan. Obecnie karty telekomu sprzedawać będzie także 5 tys. okienek pocztowych.


Tomasz Rudnicki, prezes Mobilkinga więcej o współpracy z Pocztą Polską mówić nie chce. Zapewnia jednak, że ciągle zgłaszają się nowi dystrybutorzy, którzy chcą sprzedawać doładowania i karty operatora. Według Magdy Borowik, analityka z IDC Polska, rozpoczęcie dystrybucji na poczcie może zmienić sprzedaż starterów. „Poczta kojarzy nam się z osobami w podeszłym wieku, które odbierają emerytury. Tymczasem jest to miejsce, gdzie bardzo wielu młodych ludzi codziennie odbiera paczki z produktami zamówionymi w Internecie” – uważa.

Firma do końca roku chce mieć 200 tys. klientów. Z badań wynika, że wśród mężczyzn pomiędzy 20 a 30 rokiem życia, świadomość marki wynosi 41 proc. Duży wpływ na taki stan rzeczy miały reklamówki telewizyjne z roznegliżowanymi kobietami, które nie do końca radzą sobie z męskimi czynnościami. „Z naszych badań wynika, że 28 proc. facetów, którzy mogliby być naszymi potencjalnymi klientami, w ogóle nie ma jeszcze telefonu. To powoduje, że szukamy klientów zarówno wśród użytkowników innych sieci, jak i wśród tych, którzy wciąż nie wybrali swojego operatora” – z optymizmem dodaje szef Mobilkinga. (F)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.mediarun.pl, 2008.07.24, „40 proc. facetów zna Mobilkinga”, Gazeta Wyborcza

 

 

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: