dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Plażowe promocje marek


W tym roku browary i operatorzy telefonii komórkowej wydadzą średnio od 3 do 4 mln zł na letnie promocje swoich marek.


Browary i operatorzy komórkowi korzystając z urlopowego sezonu promują swoje marki na nadmorskich plażach zapewniając wiele atrakcji przybyłym tam turystom. W tym roku na letnie promocje firmy wydadzą ok. 20 mln zł. Jak podaje "Gazeta Prawna" budżet na letnią promocję marki piwa czy operatora komórkowego waha się od 2 do 4 mln zł. Firmy organizują kampanie wizerunkowe i specjalne trasy objazdowe pod logo danej marki. I tak: Bosman, marka należąca do Carlsberg Polska, prowadzi w Zachodniopomorskiem kampanię wizerunkową Powiew wolności połączoną z promocjami konsumenckimi. Z kolei Żywiec i Lech proponują bardziej urozmaicone i droższe atrakcje. Żywiec sponsoruje objazdową Przystań, która ma gościć w dziesięciu nadmorskich miejscowościach od Świnoujścia do Ustki. Dla turystów przewidziano pokazy filmów, tańca i koncerty. Natomiast Lech sponsoruje tzw. Aktywne Strefy Lecha w dziewięciu nadmorskich miejscowościach, a dzięki współpracy z TVN, organizuje objazdowy program Projekt Plaża. Podobnie jak Era, która zaprasza do miasteczek tanecznych TVN. (F)


oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2008.07.14
"Browary i operatorzy budują markę nad morzem", Michał Fura

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: