Plażowe promocje marek
W tym roku browary i operatorzy telefonii komórkowej wydadzą średnio od 3 do 4 mln zł na letnie promocje swoich marek.
Browary i operatorzy komórkowi korzystając z urlopowego sezonu promują swoje marki na nadmorskich plażach zapewniając wiele atrakcji przybyłym tam turystom. W tym roku na letnie promocje firmy wydadzą ok. 20 mln zł. Jak podaje "Gazeta Prawna" budżet na letnią promocję marki piwa czy operatora komórkowego waha się od 2 do 4 mln zł. Firmy organizują kampanie wizerunkowe i specjalne trasy objazdowe pod logo danej marki. I tak: Bosman, marka należąca do Carlsberg Polska, prowadzi w Zachodniopomorskiem kampanię wizerunkową Powiew wolności połączoną z promocjami konsumenckimi. Z kolei Żywiec i Lech proponują bardziej urozmaicone i droższe atrakcje. Żywiec sponsoruje objazdową Przystań, która ma gościć w dziesięciu nadmorskich miejscowościach od Świnoujścia do Ustki. Dla turystów przewidziano pokazy filmów, tańca i koncerty. Natomiast Lech sponsoruje tzw. Aktywne Strefy Lecha w dziewięciu nadmorskich miejscowościach, a dzięki współpracy z TVN, organizuje objazdowy program Projekt Plaża. Podobnie jak Era, która zaprasza do miasteczek tanecznych TVN. (F)
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2008.07.14
"Browary i operatorzy budują markę nad morzem", Michał Fura
|
Posiadamy certyfikat:
|