Ziaja: kosmetyki to za mało
Ziaja - jedna z wiodących firm kosmetycznych będzie rozwijać produkcję maści. Udział farmaceutyków w sprzedaży spółki ma sięgnąć w ciągu kilku lat 50 procent.
Obecnie firma ma w ofercie tylko sześć maści. Zenon Ziaja, założyciel spółki zapowiada, że niebawem ich ilość zacznie rosnąć. Firma dotychczas znana jest z produkcji kremów i balsamów. Póki co udział w sprzedaży farmaceutyków wynosi ok. 5 proc. Ziaja nadal zamierza rozwijać część kosmetyczną, ale znacznie szybciej ma rosnąć produkcja farmaceutyczna. „Skoncentrujemy się na maściach. Planujemy, że w ciągu pięciu lat ich udział może sięgać nawet 50 proc.” – twierdzi Zenon Ziaja. Za dwa lata firma ma mieć w ofercie 20 maści. Taki wzrost będzie możliwy, gdy firma uruchomi nowy moduł farmaceutyczny w fabryce. Budowa ruszy w 2010 roku, a rok później z taśmy zjadą pierwsze produkty farmaceutyczne. Najpierw jednak spółka zamierza ukończyć nową halę, która umożliwi podwojenie produkcji kremów. Zenon Ziaja zdradza, że firma nie będzie na razie konkurować z produktami luksusowymi. „Jesteśmy firmą masową, która produkuje bardzo dobre kosmetyki po niskiej cenie. Nie chcemy tego zmieniać” – podkreśla właściciel. (I)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: Rzeczpospolita, www.rp.pl, 2008.07.11, „Ziaja stawia na lecznicze maści”, Anita Błaszczak
|
Posiadamy certyfikat:
|