Nivea Polska przygotowuje przetarg
Nivea Polska planuje przetarg dotycz±cy przyszłorocznej współpracy. Dla Mediaedge:cia utrzymanie dotychczasowej obsługi tego koncernu jest wielkim wyzwaniem i spraw± prestiżu.
Nie wiadomo jeszcze, jak informuje "Media i Marketing Polska", czy koncern zatrudni firmę audytorsk±, a także jakie domy mediowe otrzymaj± zaproszenie do konkursu. Oprócz Mediaedge:cia, która od mniej więcej dziewięciu lat współpracuje z Nive±, mówi się też o Carat Polska i OMD. W przetarg ma być silnie zaangażowany Hubert Jędrys, szef zespołu obsługuj±cego Nivea. Z danych Expert Monitora wynika, że w 2007 r. na reklamę w mediach marketer wydał 158 mln zł, z czego budżet telewizyjny stanowił ok. 119 mln zł. Do obsługi działań w internecie została niedawno wybrana w drodze przetargu agencja interaktywna Janmedia Interactive. Utrzymanie obsługi koncernu kosmetycznego jest dla Mediaedge:cia spraw± prestiżow±, tym bardziej, że ten dom mediowy odniósł już niepowodzenie w przetargu Reckitt Benckisera i Polkomtela.
Obecnie trwaj± przetargi TV Puls i Grupy Maspex Wadowice/Lubella, a rozstrzygnięte zostały przetargi: ITI Neovision / Platforma n, w którym zwyciężyła agencja Brain, Villeroy & Bosh, który wygrała agencja Young & Rubicam Brands oraz Enei, którego zwycięzc± jest agencja Media Concept. (Z)
oprac.: ef, Ľródło: Media i Marketing Polska, 2008.07.09
"Mediaedge:cia na łowach", Joanna Dziwisińska
|
Posiadamy certyfikat:
|