dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Legia Warszawa ma swój napój energetyzujący


Wartość rynku napoi energetycznych może sięgnąć w tym roku 1 mld zł. Do walki o klienta ruszyła… Legia Warszawa.


Od 1 lipca w niektórych stołecznych sklepach można kupić napój Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. „Marka (L)energy to nowy element marketingu klubu. Kierujemy go przede wszystkim do kibiców i sympatyków drużyny” – mówi dyrektor marketingu klubu, Kornel Eljaszewicz. Do końca wakacji produkt ma być dostępny w 5 tys. sklepach na terenie Mazowsza. Legia nie informuje, ile kosztuje promocja i dystrybucja, ale szanse na straty są bardzo małe. W ubiegłym roku wartość polskiego rynku napoi energetycznych zwiększyła się o 84 proc. i sięgnęła 490 mln zł. Wiele wskazuje na to, że wskaźnik ubiegłoroczny uda się powtórzyć w roku 2008. W kłopotliwej sytuacji znalazł się światowy potentat produkcji tego typu napoi – Red Bull. Obecnie wprowadził obniżki cen i opakowanie półlitrowe. Nie jest już polskim liderem sprzedaży, bowiem wyprzedziła go marka Tiger, wytwarzana przez FoodCare. Konkurencja tych produktów w Polsce jest jedną z najostrzejszych w Europie. (F)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: Rzeczpospolita, www.rp.pl, 2008.07.02, „Legia dołącza do Tigera”, Beata Drewnowska

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: