dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Agora stawia na nowe media


W najbliższych latach większość przychodów medialnego giganta ma pochodzić z działalności pozawydawniczej.


W pierwszym kwartale 2008 roku przychody koncernu wyniosły 313,4 mln zł. Sprzedaż egzemplarzowa i reklam w „Gazecie Wyborczej” wyniosły 169 mln, a wartość działalności internetowej oszacowano na 8,8 mln zł. Firma ma w tej chwili 59 marek internetowych. Oglądalność portalu Gazeta.pl zrównała się już z konkurentami: Interią.pl i O2.pl. „Chcemy w tym roku powalczyć z O2 i Interią o pozycję numer trzy, choć zdajemy sobie sprawę, że nasza konkurencja nie śpi” – zapowiada Tomasz Józefacki, szef pionu internetowego Agory. Koncern zapowiada otworzenie wspólnego newsroomu dla działalności internetowej i radiowej, buduje też jedno wspólne studio telewizyjne. Agora chce być producentem krótkich form telewizyjnych, przeznaczonej do szeroko rozumianej transmisji w systemie cyfrowym. Szczegóły poznamy jesienią. (I)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: Puls Biznesu, www.pb.pl, 2008.07.02, „Agora: Dwie trzecie przychodów spoza gazety”, MEW

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: