Neotel i Długie Rozmowy dla małego biznesu
Neotel i Długie Rozmowy wspólnie zbuduj± ofertę dla małych i ¶rednich przedsiębiorstw, która ma okazać się sukcesem na miarę Heyah.
PPWK jest od niedawna wła¶cicielem Neotela i Długich Rozmów. Obie spółki maj± stworzyć ofertę dla małego i ¶redniego biznesu, w tym wirtualnego operatora komórkowego - informuje "Puls Biznesu". Grzegorz Esz, autor sukcesu Heyah i członek zarz±du giełdowej PPWK, jest przekonany, że spółki idealnie do siebie pasuj± oraz, że ich poł±czenie przełoży się na setki milionów zysków. Niedawne przejęcia telekomunikacyjne i planowane akwizycje z innych sektorów maj± na celu podniesienie kapitalizacji holdingu PPWK z ok. 180 mln zł obecnie do 500 mln zł w 2008 r. i 800 mln zł w 2009 r. Z kolei przychody grupy maj± wzrosn±ć do 200-300 mln zł. Szacuje się, że przychody Długich Rozmów w tym roku maj± wynie¶ć 80 mln zł. Jacek Impert, dyrektor generalny Długich Rozmów, powiedział, że "- Rzadko się zdarza, by dwie firmy miały tak wyraĽne synergie. Neotel ma duż± bazę klientów biznesowych, ale nie ma własnej sieci. Tymczasem Długie Rozmowy to trzeci co do wielko¶ci gracz na hurtowym rynku telekomunikacyjnym i ma własn± infrastrukturę". Obecnie DR maj± ok. 3 tys. linii biznesowych, a Neotel - ok. 25 tys. W 2008 r. DR planuje uzyskać kolejne 12 tys. DR pracuj± nad projektem MVNO. W tej sprawie podpisały umowę z MNI Mobile. Natomiast projektem MVNO zajmuje się dla PPWK powołana spółka RedLab. DR chc± też przyspieszyć rozwój telefonii stacjonarnej i internetu.
oprac.: ef, Ľródło: Puls Biznesu, 2007.11.20
"Nadchodzi Heyah dla przedsiębiorców", Katarzyna Latek
|
Posiadamy certyfikat:
|