Świąteczne promocje operatorów komórkowych
Operatorzy komórkowi rozpoczęli gwiazdkowe promocje. Ich głównym celem jest zatrzymanie dotychczasowych abonentów.
Na koniec trzeciego kwartału nasycenie na rynku komórkowym wyniosło 105%. W dodatku coraz większą konkurencję dla operatorów komórkowych stanowią operatorzy wirtualni. Dlatego Plus, Era i Orange nie walczą już o zdobycie nowych klientów, ale o ich zatrzymanie zwiększając marżę zysku i oferując wysublimowane telefony i usługi multimedialne. Tylko Play zamierza pozyskać nowych klientów. Oferta dodatkowych minut ma być gwiazdkowym prezentem trzech największych operatorów i gwarantować im lojalność klientów. Orange przewiduje pulę bezpłatnych rozmów z trzema wybranymi numerami na 3 - 12 miesiacy, promocję nowych telefonów: Nokia 6300 i Sony Ericsson W200i, a dla klientów biznesowych - Nokię N95 za 1 zł. W promocji Plusa znajdzie się "pakiet na święta w taryfach Kubali i usługa "Konto Rodzinne", w której minuta rozmowy między sześcioma wybranymi numerami operatora kosztuje 10 gr. Era proponuje natomiast świąteczną akcję "telefon na prezent". Abonenci będą mogli wykupić starter Tak Tak za 20 zł z telefonem za 1 zł i podarować go jako prezent. Oryginalną ofertę, wspartą zaskakującą kampanią reklamową przygotowuje też Heyah. Z kolei Play w zamian za podpisanie dwuletniej umowy i wybór abonamentu 50 lub 70 zł, proponuje płacenie połowy opłaty miesięcznej przez sześć miesięcy.
oprac.: ef, źródło: Dziennik Polska Europa Świat, 2007.11.13
"Ruszył komórkowy wyścig na gwiazdkowe promocje", MAREK JAŚLAN
|
Posiadamy certyfikat:
|