Kampania internetowa Euro 2012
Budowanie wizerunku polsko-ukraińskiej kandydatury w celu organizacji Euro 2012 miało odbyć się poprzez internet za pomoc± kampanii na zlecenie Telekomunikacji Polskiej.
Internet był jedynym dozwolonym ¶rodkiem przekazu do promocji kandydatury mistrzostw Europy w piłce nożnej - pisze "Puls Biznesu". Kampania miała na celu, oprócz budowania wizerunku, także wzmocnienie relacji TP z UEFA i ze ¶rodowiskiem piłkarskim oraz osi±gnięcie poparcia dla organizacji Euro 2012 w obu państwach i prezentacja telekomu jako głównego partnera tej kandydatury. Grupę docelow± stanowili decydenci UEFA, władze centralne i samorz±dowe miast gospodarzy, polska prasa, kibice i opinia publiczna w Polsce. Za realizację projektu odpowiedzialny jest Dymitr Romanowski z agencji Profile. Kampania informacyjna o polsko-ukraińskiej kandydaturze ma miejsce na stronach: www.e2012.org i www.wirtualny-stadion.pl. Agencja Profile, po opracowaniu koncepcji i pozyskaniu partnerów, odbyła konsultacje z PZPN, FFU i UEFA. Dzięki kampanii poparcie Polaków do organizacji Euro 2012 wzrosło z 66 do 79%, a hasło "Euro 2012" znalazło się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarkach. Portal e2012.org został odwiedzony przez 402 876 użytkowników, w tym 20% z zagranicy. Polskie media opublikowały ponad 70 publikacji o TP jako twórcy e2012.org i wirtualnego stadionu, a także sponsorze polsko-ukraińskiej kandydatury.
oprac.: ef, Ľródło: Puls Biznesu, 2007.10.29
"Żeby nam w końcu dali mistrzostwa", Małgorzata Mierzyńska
|
Posiadamy certyfikat:
|