Play wychodzi z ofert± dla biznesu
Od dzisiaj Play będzie oferował bardzo tanie usługi dla przedsiębiorstw. Konkurencja jednak nie zrezygnuje łatwo z tego rynku.
W firmach, jak pisze "Rzeczpospolita", jest 6-7 mln telefonów komórkowych, czyli 15-20% wszystkich w naszym kraju, a przychód na każdy z nich jest cztery razy większy od ¶redniej rynkowej. Jak mówi Mariusz Malec z Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora Ery, "- Z tych 15 - 20% trzeba odliczyć prywatne telefony zarejestrowane na firmy oraz karty SIM instalowane w różnych urz±dzeniach". Za lidera rynku biznesowego uchodzi Plus, którego chce wyprzedzić Orange, ale tajemnic± pozostaje, ilu klientów biznesowych obsługuje każda sieć komórkowa. Marcin Gruszka, rzecznik firmy P4, operator sieci Play, poinformował, że obecnie z oferty standardowej operatora korzysta kilkana¶cie tysięcy podmiotów gospodarczych, a z nowej ma skorzystać 30-40 tys. klientów. Minuta poł±czenia do wszystkich sieci w najdroższym pakiecie ma kosztować 0,2 zł, a więc 40 - 60% mniej niż u konkurencji. Nie jest znana natomiast stawka w abonamentach 100 - 200 zł, które s± najpopularniejsze w¶ród firm. Mariusz Malec powiedział, że najszybciej ro¶nie liczba klientów z sektora mikro-i małych firm, ale najzyskowniejszymi s± klienci z segmentu ¶rednich firm, o który walczy Netia.
oprac.: ef, Ľródło: Rzeczpospolita, 2007.10.18
"Play zaczyna walkę o obsługę biznesu", ŁUKASZ DEC
|
Posiadamy certyfikat:
|