dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Znana aktorka twarz± Neostrady TP


Maja Ostaszewska została twarz± nowej kampanii reklamowej Neostrady - "Mała cena".


Kampania dotyczy usług internetowych Telekomunikacji Polskiej. Znana aktorka promuje Neostradę 2 MB w okresie promocyjnym od 14,90 zł miesięcznie. Kreacje przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, realizację filmów - dom produkcyjny Banana Split, a planowaniem mediów i zakupem domu mediowego zajęła się Initiative Warszawa. Tomasz Jędrzejczak, strategie & business development director Testardo Red Cell, powiedział, że wybrano Maję Ostaszewsk±, ponieważ jest osob± wiarygodn±, która budzi ciepłe uczucia.  Kampania reklamowa obejmuj±ca telewizję, radio, prasę, no¶niki outdoorowe i internet potrwa, w zależno¶ci od mediów, do połowy listopada. Przekaz kampanii to ukazanie Neostrady jako usługi oferowanej przez godnego zaufania operatora. Ma ona na celu obronę TP przed konkurencj±, jak Netia czy Tele2, które odbieraj± jej klientów.


oprac.: ef, Ľródło: Media i Marketing Polska, 2007.10.17
"Maja Ostaszewska twarz± Neostrady", MB

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: