Znana aktorka twarzą Neostrady TP
Maja Ostaszewska została twarzą nowej kampanii reklamowej Neostrady - "Mała cena".
Kampania dotyczy usług internetowych Telekomunikacji Polskiej. Znana aktorka promuje Neostradę 2 MB w okresie promocyjnym od 14,90 zł miesięcznie. Kreacje przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, realizację filmów - dom produkcyjny Banana Split, a planowaniem mediów i zakupem domu mediowego zajęła się Initiative Warszawa. Tomasz Jędrzejczak, strategie & business development director Testardo Red Cell, powiedział, że wybrano Maję Ostaszewską, ponieważ jest osobą wiarygodną, która budzi ciepłe uczucia. Kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio, prasę, nośniki outdoorowe i internet potrwa, w zależności od mediów, do połowy listopada. Przekaz kampanii to ukazanie Neostrady jako usługi oferowanej przez godnego zaufania operatora. Ma ona na celu obronę TP przed konkurencją, jak Netia czy Tele2, które odbierają jej klientów.
oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2007.10.17
"Maja Ostaszewska twarzą Neostrady", MB
|
Posiadamy certyfikat:
|