Znana aktorka twarz± Neostrady TP
Maja Ostaszewska została twarz± nowej kampanii reklamowej Neostrady - "Mała cena".
Kampania dotyczy usług internetowych Telekomunikacji Polskiej. Znana aktorka promuje Neostradę 2 MB w okresie promocyjnym od 14,90 zł miesięcznie. Kreacje przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, realizację filmów - dom produkcyjny Banana Split, a planowaniem mediów i zakupem domu mediowego zajęła się Initiative Warszawa. Tomasz Jędrzejczak, strategie & business development director Testardo Red Cell, powiedział, że wybrano Maję Ostaszewsk±, ponieważ jest osob± wiarygodn±, która budzi ciepłe uczucia. Kampania reklamowa obejmuj±ca telewizję, radio, prasę, no¶niki outdoorowe i internet potrwa, w zależno¶ci od mediów, do połowy listopada. Przekaz kampanii to ukazanie Neostrady jako usługi oferowanej przez godnego zaufania operatora. Ma ona na celu obronę TP przed konkurencj±, jak Netia czy Tele2, które odbieraj± jej klientów.
oprac.: ef, Ľródło: Media i Marketing Polska, 2007.10.17
"Maja Ostaszewska twarz± Neostrady", MB
|
Posiadamy certyfikat:
|