dzisiaj: 05-04-2025,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Znana aktorka twarzą Neostrady TP


Maja Ostaszewska została twarzą nowej kampanii reklamowej Neostrady - "Mała cena".


Kampania dotyczy usług internetowych Telekomunikacji Polskiej. Znana aktorka promuje Neostradę 2 MB w okresie promocyjnym od 14,90 zł miesięcznie. Kreacje przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, realizację filmów - dom produkcyjny Banana Split, a planowaniem mediów i zakupem domu mediowego zajęła się Initiative Warszawa. Tomasz Jędrzejczak, strategie & business development director Testardo Red Cell, powiedział, że wybrano Maję Ostaszewską, ponieważ jest osobą wiarygodną, która budzi ciepłe uczucia.  Kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio, prasę, nośniki outdoorowe i internet potrwa, w zależności od mediów, do połowy listopada. Przekaz kampanii to ukazanie Neostrady jako usługi oferowanej przez godnego zaufania operatora. Ma ona na celu obronę TP przed konkurencją, jak Netia czy Tele2, które odbierają jej klientów.


oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2007.10.17
"Maja Ostaszewska twarzą Neostrady", MB

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: