dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

EXPO 2008: Polska górą!


Sporym zainteresowaniem cieszy się polski pawilon podczas światowej wystawy EXPO w Saragossie.


Polacy na budowę pawilonu wydali 8 mln euro. Nasz kraj reklamuje m. in. tężnia solankowa, żubr i piłkarze, którzy mają pomóc w promocji mistrzostw Euro 2012, które odbędą się w Polsce. Motywem przewodnim polskiego pawilonu jest woda, dlatego na ścianach cały czas wyświetlane są wodne projekcje. Najefektowniejsze są jednak konstrukcje przypominające żagle. W ten sposób organizatorzy chcą zwrócić uwagę, że Polska jest jednym z liderów produkcji luksusowych jachtów. Polski pawilon ma odwiedzić ok. pół miliona gości. Pierwszego dnia nasze stoiska odwiedziło 2 tys. osób. Impreza zakończy się 14 września. (S)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: Rzeczpospolita, www.rp.pl, 2008.06.23, „EXPO 2008: Sukces polskiego stoiska”, Agnieszka Stefańska.

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: