dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Neuralia zbada mózgi dla reklamy


Na polskim rynku badań marketingowych rozpoczęła działalność Neuralia - druga firma zajmująca się neuromarketingiem.


By dowiedzieć się, w jaki sposób klienci podejmują decyzje, firma posługuje się specjalistycznym sprzętem badającym mózg - podaje "Gazeta Prawna". Pierwszą spółką neuromarketingową w Polsce był LAB. Neuralia zamierza przyciągnąć klientów ofertą zawierającą m.in. badanie skuteczności reklam, analizę rynku marek produktowych w oczach klientów, analizę produktów szybko zbywalnych (FMCG), a także wizerunków osób publicznych. Założycielami spółki są prof. Piotr Jaśkowski, specjalizujący się w badaniach mózgu i Marcin Ledworowski, związany z marketingiem i sprzedażą w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Zdaniem Marcina Ledworowskiego "- Firmy coraz chętniej korzystają z neuromarketingu, bo potrzebują obiektywnych badań. Inne metody zafałszowują rzeczywistość, bo ludzie podejmują decyzje pod wpływem emocji, a potem tworzą do nich racjonalne uzasadnienia. Na badaniach fokusowych badani opowiadają o sobie, tworząc zniekształcony obraz. Dlatego dojdzie do tego, że każda poważna firma badawcza będzie miała swój dział neuromarketingu lub będzie korzystać z naszych usług". Do klientów Neuralii należą firmy z branży FMCG i telekomunikacyjnej. Spółka współpracuje także z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami PR. Szacuje, że polski rynek badań marketingowych stanowi 7-8% wydatków przedsiębiorstw na reklamę, czyli ok. 600 mln zł. Neuralia prowadzi rozmowy z inwestorami branżowymi i finansowymi nie wykluczając pojawienia się na rynku NewConnect. (F)


oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2008.06.18
"Neuralia chce zarabiać w reklamie, badając mózgi", Michał Fura

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: