dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Mobilna siła


Puls Biznesu w artykule "Promujesz to ślij SMS." ukazuje ewolucję - technologiczno-rynkową - marketingu mobilnego. Już dawno przestał być kojarzony ze 160 znakami sms'a.

Dzięki całemu spektrum oferowanych rozwiązań marketing mobilny już nie tylko wspiera akcje marketingowe często jest ich siła napędową.
- Dzięki nowej technologii klienci mogą dostawać na telefon nie tylko SMS-y, ale także znakomitej jakości zdjęcia, spory reklamowe czy też klipy wideo - dodaje Sławomir Komiński dyrektor zarządzający One-2 - One Media Solutions.

W oparciu o narzędzia jakie oferuje marketing mobilny można zorganizować już nie tylko zwyczajny konkurs z nagrodami, z nagrodami w postaci tapet czy dzwonków. Można angażować konsumenta w szereg działań:
- Dwa lata temu w ten sposób wsparliśmy kampanię wizerunkową Siemensa. Dla klientów niemieckiej firmy zorganizowaliśmy konkurs, w ramach którego jego uczestnicy przesyłali nam filmiki i zdjęcia na zadany temat - mówi Jarosław Przybyła, dyrektor zarządzający agencji mobile marketingu Mobijoy!
Na rynku konsekwentnie i z powodzeniem z działań tego typu korzystają koncerny paliwowe BP i Orlen, producenci chipsów Chio, kosmetyków (Fa, Rexona), napojów (Pepsi, Coca-Cola), produktów spożywczych (Prince Polo, TDays).

Najnowsze rozwiązania w tym zakresie wykorzystywać będą technologię bluetooth:
- Dzięki niej można się komunikować z właścicielami telefonów komórkowych, którzy mają w swoich aparatach wmontowaną analogiczną funkcję, wysyłając im informacje i reklamówki o produktach firmy - tłumaczy Bartosz Kluczyński, account director w agencji Tequila/Polska.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2007.10.01 "Promujesz, to ślij SMS." Marcin Zawiśliński

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: