Mobilna siła
Puls Biznesu w artykule "Promujesz to ślij SMS." ukazuje ewolucję - technologiczno-rynkową - marketingu mobilnego. Już dawno przestał być kojarzony ze 160 znakami sms'a.
Dzięki całemu spektrum oferowanych rozwiązań marketing mobilny już nie tylko wspiera akcje marketingowe często jest ich siła napędową. - Dzięki nowej technologii klienci mogą dostawać na telefon nie tylko SMS-y, ale także znakomitej jakości zdjęcia, spory reklamowe czy też klipy wideo - dodaje Sławomir Komiński dyrektor zarządzający One-2 - One Media Solutions.
W oparciu o narzędzia jakie oferuje marketing mobilny można zorganizować już nie tylko zwyczajny konkurs z nagrodami, z nagrodami w postaci tapet czy dzwonków. Można angażować konsumenta w szereg działań: - Dwa lata temu w ten sposób wsparliśmy kampanię wizerunkową Siemensa. Dla klientów niemieckiej firmy zorganizowaliśmy konkurs, w ramach którego jego uczestnicy przesyłali nam filmiki i zdjęcia na zadany temat - mówi Jarosław Przybyła, dyrektor zarządzający agencji mobile marketingu Mobijoy! Na rynku konsekwentnie i z powodzeniem z działań tego typu korzystają koncerny paliwowe BP i Orlen, producenci chipsów Chio, kosmetyków (Fa, Rexona), napojów (Pepsi, Coca-Cola), produktów spożywczych (Prince Polo, TDays).
Najnowsze rozwiązania w tym zakresie wykorzystywać będą technologię bluetooth: - Dzięki niej można się komunikować z właścicielami telefonów komórkowych, którzy mają w swoich aparatach wmontowaną analogiczną funkcję, wysyłając im informacje i reklamówki o produktach firmy - tłumaczy Bartosz Kluczyński, account director w agencji Tequila/Polska.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2007.10.01 "Promujesz, to ślij SMS." Marcin Zawiśliński
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|