HealthWay prowadzi kampanię kosmetyków Dr Irena Eris
Sin Skin Dr Irena Eris - to nowa seria preparatów pielęgnacyjnych dla kobiet powyżej 25. roku życia oferowana przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.
Launch produktu ma być wspierany kampanią prasową, której autorem jest HealthWay, agencja marketingu medycznego. Celem działań kampanii jest zaznajomienie klientek z nową linią kosmetyków Sin Skin Dr Irena Eris, a także uwypuklenie selektywności i prestiżu tej marki. Kampania, której twarzą jest aktorka Weronika Rosati, skierowana jest do kobiet ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkających w dużych miastach i rozpoczynających karierę zawodową. Rozpocznie się we wrześniu i potrwa ok. 3 miesięcy. Reklamy będzie można zobaczyć w magazynach kobiecych, takich jak: Viva, Twój Style czy Elle. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
oprac.: ef, źródło: Wirtualne Media, www.wirtualnemedia.pl, 2007.09.09
"HealthWay autorem kampanii nowej linii kosmetyków Dr Irena Eris"
|
Posiadamy certyfikat:
|