dzisiaj: 01-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Wspólny marketing TP i Orange


Telekomunikacja Polska SA i PTK Centertel (Orange) połączyły struktury marketingowe. Obie spółki zachowują jednak odrębność.


Strategiczne stanowiska w nowej strukturze zajęli menedżerowie Centertela. Natomiast Iwona Kossmann, członek zarządu Grupy TP zarządza marketingiem BtoC. Jacek Mrozik, który do tej pory był zastępcą dyrektora ds. marketingu dywizji usługi dla domu TP, został dyrektorem pionu marketingu telefonii stacjonarnej BtoC. Katarzyna Scheer objęła stanowisko dyrektora pionu marketingu internetu - Neostrada i Orange oraz transmisji danych TP. Z firmy odeszła Agnieszka Górska, była marketing manager i kierownik działu marketingu Centertela, która objęła stanowisko dyrektora marketingu w LPP, spółce, do której należą marki odzieżowe Reserved i Cropp Town. Roszady w dziale marketingu Grupy TP nie wpłyną na współpracę agencyjną. Leo Burnett Warszawa odpowiada za komunikację BtoC Orange, Euro RSCG Warsaw - za klientów BtoB, Testardo Red Celi i Euro RSCG - za reklamy ofert TP, a obsługą mediową TP nadal zajmuje się Initiative Warszawa. Iwona Kossmann zdementowała informacje o planowanym przetargu mediowym. Pod hasłem: "Enhance Core and Go for More" Grupa TP przedstawiła również plany swojej strategii na najbliższe trzy lata, które zakładają sprzedaż łączoną - pakietową: szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii oraz telewizji, a także rozwój telewizji przez internet, czyli Videostradę i inwestycje w satelitarną platformę cyfrową. TP ma w planach poszerzenie działalności o usługi płatnicze i finansowe, jak karty kredytowe, kredyty i mikropłatności. Ponad połowa przychodów giganta telekomunikacyjnego ma do 2010 r. pochodzić z usług, które nie stanowią przedmiotu regulacji UKE.


oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2007.08.22
"TP SA i Orange połączyły marketing", MB

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: