dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Netia i Tele2 konkurują o klientów internetu


Netia planuje sprzedawać w Polsce co trzecie łącze internetowe, a Tele2 - zostać liderem pod względem niskich cen. Ich wspólnym przeciwnikiem jest TP.


W promocyjnej ofercie Tele2 proponuje internet za darmo przez 15 miesięcy, o ile klient podpisze trzyletnią umowę. Natomiast Netia w odpowiedzi na ofertę konkurenta, przedłużyła swoją ofertę promocyjną. Zdecydowała się na pozyskiwanie klientów rezygnując z marży, co przyniosło jej korzyści w postaci dużego zainteresowania najnowszą ofertą, a w rezultacie - codziennego zawierania umów w liczbie sięgającej tysiąca. Netia ma około 138 tysięcy klientów internetu będącymi klientami Netii, TP i lokalnych internetowych sieci  osiedlowych przejętych przez Netię w czerwcu. Operator zainteresowany jest także akwizycją. Z kolei Tele2 chce zostać najtańszym operatorem. Duża skala usług popularnych pozwala bowiem Tele2 na obniżanie cen. Jej priorytetem w tym i w przyszłym roku jest wzrost lojalności klientów oraz ekonomiki usług. Użytkownicy WLR, czyli hurtowej sprzedaży abonamentu, w Tele2 nie mogą mieć szerokiego pasma. Tele2 oskarża o to Telekomunikację Polską, która uważa, że technicznie jest to niemożliwie. Problem ma jednak zostać niebawem rozwiązany. Narodowy operator sam promuje swoją usługę, jaką jest Neostrada. Na koniec I kwartału 2007 r. TP miała ponad 1,8 mln klientów korzystających z szybkiego dostępu do internetu (neostrada i SDI), a w tym roku zamierza pozyskać kolejne kilkaset tysięcy użytkowników nie obawiając się konkurencji, tym bardziej, że ma jeszcze Orange. Operatorzy komórkowi również oferują szerokopasmowy internet, a sumaryczna liczba ich klientów przekroczyła pół miliona.


oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, 2007.07.31
"Tele2 rzuciło rękawicę Netii", Katarzyna Latek, Marcin Kuśmierz

 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: