dzisiaj: 04-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Niekonwencjonalne reklamy Plusa


Reklamy Plusa odnosz± sukces, ponieważ jest w nich element zabawy z językiem i wywoływania skojarzeń.


Twórcy reklam Plusa stawiaj± na niekonwencjonalne rozwi±zania i przez to odróżniaj± się od konkurencji. Współpraca Polkomtela z kabaretem Mumio miała być zakończona ze względu na brak przełożenia ¶miesz±cych Polaków reklam na wyniki firmy. Piotr Gaweł, dyrektor ds. marketingu i zarz±dzania relacjami z klientem Polkomtela, postanowił jednak spróbować ponownie, zmieniaj±c rodzaj humoru - zamiast abstrakcyjnego, bardziej zrozumiały dla przeciętnego użytkownika komórki. Jego zdaniem humor w reklamie ma czemu¶ służyć, podobnie jak prowokacja. Przykładem takiego spotu jest obraz ojca, który chce dodzwonić się do zapracowanego syna. Spot sugeruje, że ojciec zmarł. Mimo krytyki tego spotu, Piotr Gaweł uważa, że skłania on do refleksji, iż należy odebrać każdy telefon, nawet jeżeli jest się bardzo zajętym. Polkomtelowi nie pomogła natomiast reklama z Michałem Wi¶niewskim, liderem zespołu Ich Troje, który brał udział w kampanii Samych Swoich i dlatego wstrzymał z nim kampanię. Stwierdził, że produkt skierowany jest do nieco starszego odbiorcy. Obecnie prosta forma reklamy Samych Swoich podniosła sprzedaż. Piotr Gaweł znany jest też z wprowadzenia do reklamy muzyki Ennio Morricone oraz cross-promocji powi±zanej z komedi± "Dlaczego nie!", na czym skorzystał zarówno operator, jak i aktorzy filmu.

oprac.: ef, Ľródło: Puls Biznesu, 2007.07.16
"Humor w reklamie musi czemu¶ służyć", [MK]

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: