Tele2 rozpoczyna świadczenie usługi Tele2 Internet
Tele2, operator telekomunikacyjny, rozpoczyna świadczenie usług szybkiego dostępu do internetu - Tele2 Internet. W związku z tym wprowadza nową strategię marketingową.
Zmienia się logo, identyfikacja wizualna, slogan reklamowy i linia komunikacyjna. Pod koniec czerwca pojawiła się kampania w telewizji i prasie, od lipca ma być rozszerzona o outdoor. Ma ona potrwać do końca września. Kampania przedstawia "węża" - wężowaty kabel dostarczający internet, gdyż jej najważniejszy przekaz odnosi się do usług dostępu do internetu. Hasło kampanii brzmi: "Jest już u tysięcy Szwedów. Teraz dociera do Ciebie. Nasz Tele2 Internet...". Koszt miesięcznego dostępu za dostęp z prędkością 1 Mb to 15 zł. Taka taryfa będzie obowiązywała jednak tylko przez pierwsze miesiące w ramach oferty promocyjnej dla klientów, którzy podpiszą trzyletnią umowę. Później będzie drożej. Tele2 Polska współpracuje z Publicisem i Starcomem pod względem komunikacji reklamowej. Przychody operatora w Polsce wyniosły w roku ubiegłym 393 mln zł, spółka posiada blisko milion klientów telefonii stacjonarnej. Zamierza zostać największym operatorem alternatywnym internetu. Do kanałów sprzedaży usług dostępowych będą należały: telemarketing, sprzedawcy bezpośredni i sprzedaż internetowa. Tej ostatniej ma pomóc uruchamiany obecnie serwis internetowy.
oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2007.07.11
"Wężykiem w nowe obszary rynku", Marcin Grządka
|
Posiadamy certyfikat:
|