dzisiaj: 04-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Przełomowa promocja Netii


Netia ogłosiła wczoraj promocję internetową, z której wynika, że pierwszy rok dostępu do internetu jest bezpłatny.


Osoby, które do końca lipca kupią usługę dostępu do internetu i podpiszą umowę na trzy lata, przez pierwszy rok będą z niej korzystali nieodpłatnie. Zapłacą tylko za koszt aktywacji i modemu. Natomiast po upływie tego okresu koszt usługi wyniesie 49 zł. Oferowana szybkość to 1 Mb/s. Jeżeli klient będzie chciał podpisać kontrakt  na dwa lata, darmowy dostęp przewidziany jest na6 miesięcy, a przez następne miesiące opłata wynosi 59 zł. Średni koszt miesięczny w pierwszym wypadku wynosi 35 zł, czyli o ok. 30% taniej od obecnej oferty konkurencji. Operator posiada obecnie ok. 130 tys. klientów. Celem promocji jest pozyskanie ponad 200 tys. klientów internetu do końca roku i ok. 1 mln w ciągu trzech lat, a Piotr Czapski, dyrektor ds. strategii Netii, powiedział, że zamierza zająć pierwsze miejsce jako dostawca internetu szerokopasmowego wśród operatorów alternatywnych. Analitycy rynku telekomunikacyjnego zgodnie twierdzą, że jest to przełomowa oferta oznaczająca ostrą walkę o klientów, a tym samym lepszą sytuację dla klientów, a gorszą - dla operatorów. Promocji przygląda się Dialog, TP i Urząd Komunikacji Elektronicznej. Marta Pietranik z Dialogu zapowiedziała odpowiedzieć nową ofertą na propozycję Netii. Natomiast Jacek Kalinowski, rzecznik Grupy TP SA, poinformował, że TP, niezależnie od działań konkurencji, na bieżąco wprowadza nowe promocje i oferty w Neostradzie, oraz, że w tym roku nadal chce zdobyć kilkaset tysięcy nowych klientów. Z kolei UKE nie chce, by nie powtórzyła się sytuacja sprzed kilku miesięcy, gdy do Netii przeszli użytkownicy Neostrady, a potem okazało się, że ze względów technicznych nie mogli wszystkich obsłużyć w zakładanym terminie. Anna Streżyńska, prezes UKE, powiedziała, że poinformowano ją, że zespoły Netii wypracowały już standardy, dzięki którym wspomniana sytuacja ma się nie powtórzyć.


oprac.: ef, źródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2007.07.10
"Netia wymusi tańszy internet?", Przemysław Poznański

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: