dzisiaj: 02-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Ruszyła polska wersja AOL


Wczoraj swoją działalność na polskim rynku rozpoczął polski serwis amerykańskiego portalu AOL. Konkurent będzie chciał odebrać reklamodawców polskim portalom.


Amerykański gigant AOL - America Online -  należący do koncernu Time Warner zadebiutował wczoraj na polskim rynku internetu uważanego za coraz atrakcyjniejszy dla zagranicznych graczy - informuje "Gazeta Prawna". Polska to dziesiąte państwo europejskie posiadające lokalną wersję portalu. Budżet reklamy internetowej ma wzrosnąć  do 2011 r. średnio o 23% i wynieść 160 mln euro. Zdaniem Amerykanów polski rynek będzie drugim pod względem tempa rozwoju i dziesiątym pod względem wielkości w Europie. Za dwa lata AOL planuje objąć swoim zasięgiem 95% europejskiego rynku reklamy internetowej, w tym Belgię, Ukrainę i Czechy. Na razie w polskiej wersji serwisu AOL oferuje darmową pocztę internetową, komunikator AIM, odtwarzacz multimedialny WinAmp, usługi AOL Foto AOL Video, lokalne informacje i mobilną wersję dla użytkowników komórek. Ma również sprzedawać reklamę mobilną i behawioralną. Zdaniem niektórych analityków amerykański gigant nie jest w stanie odebrać reklamodawców największym portalom internetowym, takim jak Onet.pl, Wp.pl, czy Interia.pl, Gazeta.pl i O2.pl ze względu na ich silną pozycję wśród polskich internautów oraz brak konkurencyjnych rozwiązań. Natomiast inni eksperci twierdzą, że siła marki AOL przyciągnie reklamodawców i klientów.


oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2007.12.13
"Analitycy: AOL będzie trudno wygrać z Onetem i Wirtualną Polską", MICHAŁ FURA

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: