dzisiaj: 02-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Płatne gratisy będ± zakazane


Wkrótce nie będzie można dodawać do niektórych produktów darmowych dodatków oraz kierować reklam do dzieci.

 

Zgodnie z now± dyrektyw± unijn±, 21 grudnia wejdzie w życie ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym - informuje "Rzeczpospolita". Ustawa ta jest wynikiem d±żenia przedsiębiorstw do ujednolicenia systemów w Unii Europejskiej, ale to dzięki niej klienci będ± mogli bezpo¶rednio pozywać firmy jeżeli uznaj±, że działaj± one nieuczciwie. Zakazuje ona okre¶lania produktów czy usług słowem gratis, jeżeli trzeba za nie zapłacić. W praktyce wprowadzenie ustawy oznacza zniknięcie ze sklepowych półek produktów z rzekomo darmowymi dodatkami oraz kierowania reklam do najmłodszych konsumentów. Zabronione będzie też namawianie klientów do zakupu produktu czy usługi telefonicznie lub drog± elektroniczn±. Do ustawy zaczęła się już stosować m.in. Telekomunikacja Polska zmieniaj±c nazwę planu "Darmowe wieczory i weekendy", w której nie pojawia się już słowo "darmowe".


oprac.: ef, Ľródło: Rzeczpospolita, 2007.12.11
"Koniec gratisów, za które trzeba zapłacić", Piotr Mazurkiewicz, -b.d., ł.d.

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: