Banki oferują kilkadziesiąt partnerskich kart kredytowych
Banki coraz częściej wydają karty kredytowe we współpracy z partnerami biznesowymi.
Większość banków oferuje partnerskie karty kredytowe - pisze "Gazeta Prawna". Banki współpracują m.in. z sieciami sklepów, operatorami komórkowymi, liniami lotniczymi, stacjami benzynowymi, czy z sieciami kin, portalami internetowymi, radiem, siecią lecznic i magazynami. Wynikiem tej współpracy jest możliwość wyboru wśród kilkudziesięciu kart, których wciąż przybywa. W ostatnich tygodniach na rynku pojawiło się kilkanaście nowych kart kredytowych. Citi Handlowy wydaje kartę Plus GSM, GE Money Bank - z liniami lotniczymi Ryanair, Nordea Bank - z Volvo Track Polska, a BZ WBK - z tygodnikiem Newsweek. Współpraca ta ma na celu premiowanie klienta za każdy zakup określoną liczbą punktów lub rabatem cenowym. Punkty na ogół wymieniane są na produkty katalogowe lub zniżki za korzystanie z oferty partnera banku. Partnerskie karty kredytowe wydawane są również przez portale internetowe: Wirtualna Polska i Onet.pl. wpKarta Visa Classic znajduje się w ofercie mBanku, a Allekarta BZ WBK jest wynikiem współpracy banku z serwisem aukcyjnym Allegro.pl. Osoby chcące wesprzeć daną instytucję, np. klub sportowy, mogą otrzymać kartę płatniczą wydaną w tym celu np. kartę Dominet Banku wydaną z klubami sportowymi, Pekao Orkiestra - z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy czy kartę BZ WBK oferującą kartę z programem akcji Pajacyk.
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2007.12.06
"Banki wydają karty nawet z portalami", Monika Krześniak
|
Posiadamy certyfikat:
|