|
Branża internetowa zagrożona zakazem reklam
Ministerstwo Transportu zamierza ograniczyć reklamę internetową. Decyzja taka mogłaby jednak doprowadzić do płacenia za korzystanie z bezpłatnych do tej pory serwisów, a także spowodować m.in. bankructwo wielu firm.
Specjaliści twierdzą, że ograniczenie reklamy w internecie przyczyniłoby się do zahamowania rozwoju branży internetowej, mniejszych wpływów do budżetu oraz do odpłatnego korzystania z zasobów internetowych. Formy reklam, które mają być ograniczone to te, które najbardziej irytują internautów, czyli pop-upy, - tzw. wyskakujące okienka i layery - reklamy przesłaniające część odwiedzanej strony przez ok. 30 sekund. Projekt nowelizacji prawa telekomunikacyjnego trafił już do Sejmu. Jest w nim mowa na razie tylko o zwalczaniu spamu, ale być może to nie koniec zmian. Branża internetowa ma obawy związane z ograniczeniem, czy też z zakazem wybranych form e-reklamy w portalach, głównie pop-up'ów, gdyż przeciwko nim są niektórzy posłowie. Należy pamiętać, że portale utrzymują się z reklam, a ich zakaz przełoży się na całą branżę internetową, a także polską gospodarkę.
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2007.06.28
"Zakaz reklamy w sieci grozi bankructwem wielu firm", MICHAŁ FURA
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|