MobilKing stawia na żużel
Już niebawem logo MobilKinga będzie widoczne na wszystkich stadionach żużlowej ekstraligi. Wirtualny operator został jej sponsorem wspomagającym.
Przedstawiciele MobilKinga twierdzą, że 85 proc. widowni żużla to mężczyźni, a takim targetem zainteresowany jest operator. Dzięki takiej promocji firma liczy na wzrost sprzedaży starterów. Według Ekstraligi Żużlowej, co roku na stadiony żużlowe przybywa ok. 700 tys. kibiców, a pierwsze trzy kolejki w telewizji obejrzało półtora miliona osób. W tym roku rozgrywki relacjonują TVP Sport, TVP Info i platforma iTVP. MobilKing będzie sponsorował rozgrywki do końca sezonu, czyli do października br. (I)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: www.press.pl, 2008.05.09., „MobilKing sponsorem polskiej ligi żużlowej”, TW.
Wyraź swoją opinię
|
Posiadamy certyfikat:
|