Powstał ranking stron WWW operatorów komórek
Nowi, wirtualni operatorzy kiepsko wykorzystują swoje strony internetowe do walki o klienta. Znacznie lepiej udaje się to operatorom tradycyjnym.
„Gazeta Prawna” opublikowała ranking stron internetowych operatorów telefonii komórkowej przygotowany przez agencję Artegence. Liderami okazali się operatorzy tradycyjni: Orange i Play. „Orange postawił na sprzedaż przez Internet, a jego sklep jest zdecydowanie najlepszy, zresztą wręcz na skalę światową” – uważa Artur Gortych, prezes Artegence. Drugie miejsce zajął Play, trzecie Era, a spośród firm o ugruntowanej pozycji najgorzej zaprezentował się Plus. Ten ostatni wypadł kiepsko w większości kategorii. Plus najgorzej radzi sobie z wykorzystaniem strony w sprzedaży. Twórcy rankingu twierdzą jednak, że każda z firm inwestuje w internet.
Wśród operatorów wirtualnych najlepiej prezentuje się WPmobi, stosujący rozwiązania modelowe lub wyróżniające się. Drugą pozycje zajmuje Mobilking, który największe problemy ma ze sprzedażą swoich produktów przez sieć. Ranking zamykają Ezomobile i Simfonia; ten pierwszy otrzymał bardzo małą ilość punktów, a strona drugiego dla badaczy była praktycznie niedostępna. (F)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: „Gazeta Prawna”, 2008-04-28, „Strony internetowe: operatorzy wirtualni przegrywają z tradycyjnymi”, Michał Fura.
Wyraź swoją opinię
|
Posiadamy certyfikat:
|