dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Plus i Era zmieniają wizerunek


Operator sieci komórkowej Plus rozpoczął pierwsze od lat długofalowe działania wizerunkowe. Chce przybliżyć markę użytkownikom stawiając na emocje i uczynić ją bardziej "ludzką".

Kampania operatora prowadzona pod hasłem "Plus - Razem lepiej" będzie pokazywać kluczowe wartości tworzące wizję marki.
Pierwszy spot pt. "Ojciec" pokazuje, jak ważną wartością w codziennym życiu jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.

Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Nieco wcześniej Polkomtel rozpoczął też działania mające odświeżyć wizerunek marki Sami Swoi dodając trochę elementów rodzinnych, kojarzących się z bliskością.

Również Era zaangażowała się w  działania o charakterze wizerunkowym.
Jej kampania pod hasłem pod hasłem "Era nadaje rytm" podkreśla zaangażowanie operatora w cykl imprez muzycznych oraz wskazuje na przyjemność korzystania z usług związanych z muzyką.

Ma to odmłodzić wizerunek Ery i nadać jej więcej dynamizmu w oczach użytkowników.

oprac: A. Włodarek źródło: Media i Marketing Polska z dnia: 2007-06-06
"Plus bardziej ludzki" Maciej Burlikowski

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: