dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Pozycjonowanie i linki drogą do sukcesu firm


Eksperci proponują firmom e-marketing, gdyż reklama internetowa rozwija się intensywniej niż telewizyjna czy prasowa i może zaowocować sukcesem nie tylko w wirtualnym biznesie.


Wizytówką każdego przedsiębiorcy jest jego strona internetowa, dlatego warto dołożyć wszelkich starań, by internauci poszukujący danych usług czy produktów mogli ją szybko odszukać - radzi "Gazeta Prawna".  W tym celu należy skorzystać z usługi pozycjonowania stron www, dzięki której dany serwis firmy będzie zajmował najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych, po tym, jak internauta wpisze w wyszukiwarce określone słowa lub frazy. Wiele ekspertów uważa, że jest to najlepsza i najtańsza forma reklamy internetowej, ponieważ nie męczy internauty natarczywymi, wyskakującymi okienkami, czy niespodziewanie pojawiającymi się bannerami i dociera do setek tysięcy potencjalnych klientów. Usługa pozycjonowania stron internetowych oferowane są przez wiele firm. Można ją zamówić jednorazowo - koszt: od ok. 800 do 1,5 tys. zł lub na stałę - koszt: 150-300 zł miesięcznie. Pozycjonowanie stałe pozwala bowiem na uplasowanie firmy nawet w pierwszej dziesiątce przedsiębiorstw oferujących podobne artykuły czy usługi. Inną formą promocji, gwarantującą wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, są linki reklamowe - płatne odnośniki umieszczane na pierwszych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych dla zadanych fraz i słów kluczowych. Strona internetowa jest dzięki nim widoczna w wynikach wyszukiwania po prawej stronie. Linki sponsorowane dostępne są w ofercie liczących się wyszukiwarek światowych i krajowych, a także wortali tematycznych.
Reklamując się należy pamiętać, że reklama sieciowa rządzi się tymi samymi prawami, co reklama tradycyjna. Nie można więc reklamować alkoholu - z wyjątkiem piwa, papierosów i leków na receptę, a reklama nie może wprowadzać w błąd,  prezentować produktów w sposób niezgodny ze stanem rzeczywistym czy naruszać godności człowieka i dobrych obyczajów. Obowiązuje też zakaz uciążliwości reklamy dla internautów. Naruszanie przepisów dotyczących reklamy jest bowiem równoznaczne z popełnieniem wykroczenia przez reklamodawców i obowiązkiem zapłacenia przez nich grzywny lub odbycia kary pozbawienia wolności.


oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2007.11.13
"Reklama internetowa nie może naruszać praw konsumentów", ADAM MAKOSZ

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: