dzisiaj: 08-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

P4 będzie intensywnie promować swoją markę


W ciągu miesiąca P4 zaprezentuje swoją markę handlową. Czwarty operator komórkowy zamierza wydawać na jej reklamę podobnie, ile obecni operatorzy.

Nowy operator współpracuje z agencją Brain oraz domem mediowym MediaCom. Dotychczas na komunikację związaną z przygotowaniem launchu P4 wydano około 4 mln zł. Jak powiedział Jacek Hensler, członek zarządu i chief marketing officer P4 Sp. z o.o., w planie biznesowym uwzględniono oprócz kosztów budowy sieci i infrastruktury oraz kosztu zakupu telefonów, również koszty wydatków na reklamę. Firma uruchomiła projekt testowy. 20 tys. osób dostanie do użytkowania telefony Samsunga i Motoroli. Jeżeli zdecydują się one pozostać w sieci nowego operatora, dostaną na stałe komórki oraz preferencyjne warunki dla siebie i swoich przyjaciół. P4 na początku zamierza korzystać ze swojej sieci w stolicy i w Trójmieście, a w pozostałych miejscach Polski będzie posiłkował się siecią Polkomtela. Do końca roku przewiduje się działalność 1,5 tys. stacji bazowych. P4 chce swoją ofertę kierować głównie do młodych użytkowników, którzy będą zainteresowani oprócz usług głosowych i SMS-ów, także multimediami.  Usługi będą sprzedawane przez internet, call center, w elektro-marketach, w sklepach ze sprzętem GSM i foto, a także we własnej sieci sklepów, która ma powstać w przyszłości. Mówi się też o projekcie własnej sieci dilerskiej na wzór np. mPunktu. Zespół marketingu jest już skompletowany. W jego skład wchodzą m.in. osoby z konkurencji. W jego skład wchodzą:  Jacek Hensler, były dyrektor agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce oraz Marcin Wieczorkowski, były dyrektor działu obsługi klienta agencji G7, której głównym klientem jest Polska Telefonia Cyfrowa (Era). Nieoficjalnie spekuluje się, że do zespołu dołączy Rafał Koński, menedżer z PTC, szef Heyah.

oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2007.01.24
"P4 zapowiada intensywną kampanię", MB, MG

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: